پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 5770
ظهیری عنوان کرد:

بهبود کیفیت خدمات درمانی در پی افزایش تعداد پرستاران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت: افزایش کمیت پرستاران، موجب افزایش کیفیت کار آنان خواهد شد.
بهبود کیفیت خدمات درمانی در پی افزایش تعداد پرستاران
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری با گرامی‌داشت روز پرستار، اظهار داشت: برترین فرد در نزد پیامبر اکرم کسی است که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد و باید در رابطه با پرستاران گفت که آنان برترین افراد هستند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت‌های مختلف خدمت‌رسانی و امدادرسانی پرستاران به بیماران، عنوان کرد: سن و جنسیت در نحوه خدمت‌رسانی پرستاران هیچ تاثیری نمی‌گذارد و این امر نیز قابل تقدیر است و باید با توجه به مشکلات احتمالی که ممکن است برای پرستاران ایجاد شود، امکاناتی از قبیل فرصت‌های تفریحی، ورزشی و مشاوره‌ای به آنان اختصاص یابد.

مشاور استاندار قم در امور بانوان با بیان اینکه براساس حدیثی از پیامبر اکرم برترین فرد کسی است که صاحب اخلاق خوش باشد، گفت: نحوه برخورد پرستاران با بیماران بسیار مهم است و باید مورد توجه پرستاران قرار گیرد و بر همین اساس، اخلاق خوش را در برخورد با بیماران رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رفاهی پرستاران، گفت: وضع مادی و رفاهی پرستاران باید بهبود یابد و افزایش کمیت پرستاران یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت معیشتی آنان است.

ظهیری در پایان با بیان اینکه افزایش کمیت پرستاران موجب افزایش کیفیت عملکرد آنان خواهد شد، اظهار کرد: افزایش کیفیت فعالیت پرستاران منجر به بهبود وضعیت درمان و رضایت مندی بیشتر مردم از نحوه خدمت‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0nmk49n0w5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما