پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 1918
سردار مهدوی نژاد:

آرمان‌های شهید مقدم محقق می شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: آرمان‌های شهید مقدم به دستان پرتوان همرزمان وی محقق خواهد شد.
آرمان‌های شهید مقدم محقق می شود
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد در گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید زین الدین صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه تمام تلاش شهید مقدم در راستای افزایش توان دفاعی و بازدارندگی ایران بود، اظهار داشت: وی با روحیه بسیجی که داشت، همواره تابع محض ولایت بود و همواره تلاش می‌کرد با ایده‌ها و اندیشه‌های نوی خود در زمینه افزایش توان دفاعی کشور، افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج یک تفکر، عقیده، آرمان و فرهنگ است که امروز در بین جامعه اسلامی ایران ریشه دوانیده است، اظهار داشت: شاهد این بودیم که با این تفکر و آرمان و فرهنگ، رژیم ستم شاهی از هم پاشیده شد و نظامی بر پایه اسلام شکل گرفت.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه این تفکر بسیجی بود که جنگ تحمیلی را به نفع ایران اسلامی به پیروزی رساند، اظهار داشت: در جزیره مجنون سردار سرلشکر شهید زین الدین که به عنوان فرمانده هدایت لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) را در عملیات خیبر بر عهده داشت، با همین تفکر بسیجی، علی‌رغم آتش سنگین دشمن بر روی نیروها، به آنان نوید پیروزی را می‌داد.

وی با اشاره به ولایت مداری شهید زین الدین اظهار داشت: وی به واسطه اینکه امام فرموده است که جزایر باید حفظ شود، با اعتماد و استقامت با خواندن آیه الدین قالو ربنا الله ثم استقامو ... فریاد می زد ولله با چشمانم می‌بینم که ملائک دارند به کمک شما می‌آیند، پس استقامت کنید".

مهدوی نژاد گفت: هنوز صدای دشمن را که اعلام می‌کرد راهی جز تسلیم ندارید به خاطر دارم لیکن به واسطه این ایمان و استقامت دشمن در آن عملیات شکست خورد و ما به واسطه توکل به خدا پیروز میدان شدیم.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با تجمید از روحیه مادر شهیدان زین الدین در هنگام مواجه با پیکر شهیدان فرزندانش مهدی و مجید اظهار داشت: این جمله که ای کاش من به اندازه رگ‌های بدنم فرزند داشتم و در راه انقلاب فدا می‌کردم نشأت گرفته از تفکر بسیجی این مادر عزیز است، تفکری که ریشه در مکتب حضرت زینب‌(س) دارد.

مهدوی نژاد با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند "من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام"، اظهار داشت: امید است درسی که امام به ما آموختند به عنوان درسی برای چگونه زیستن و چگونه حرکت کردن باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.6n6k49noa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما