يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 8911
قلندر خبر داد:

تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم از واگذاری 20 هزار و 500 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری به متقاضیان خبر داد.
تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قمی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قلندر امروز با اشاره به کسب رتبه نخست احداث مسکن در کشور توسط استان قم اظهار داشت: زمانی که یک موفقیت بزرگ حاصل می‌شود عوامل متعددی در آن نقش دارند.

وی افزود: کسب رتبه نخست در هر زمینه‌ای در سطح کشور بسیار مشکل است اما حفظ آن در بین ۳۱ استان سختی‌های بیشتری دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه استان قم در خصوص ساخت مسکن مهر در سه ماهه نخست سال جاری نیز رتبه نخست کشوری را کسب کرده است گفت: همراهی مردم و شرکت‌های تعاونی در این طرح یکی از مهم‌ترین عوامل کسب این رتبه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تعامل و همدلی میان مدیران اجرایی و ستادی استان و نیز معاونت‌های مختلف استانداری به ویژه معاونت‌های عمرانی و برنامه‌ریزی به همراه حمایت‌های مدیریت کلان استان قم این مهم را به سرانجام رساند.

قلندر با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ استانداران قبلی و کنونی قم از طرح مسکن مهر بیان کرد: همکاری مدیریت کلان استان در همه زمینه‌ها از جمله ساخت واحدهای مسکونی مهر به یقین در ادامه کار نیز موجب پیشرفت و آبادانی قم شده و رتبه نخست در سطح کشور را برای قم تداوم خواهد بخشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی حمایت‌های خوبی از استان قم در زمینه اجرای طرح مسکن مهر داشته و این حمایت‌ها از جمله عوامل موفقیت قم در خصوص اجرای پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه قم به عنوان نخستین استان تاکنون چهار مرحله واگذاری واحدهای مسکونی مهر را داشته است گفت: دو مرحله واگذاری‌ها با حضور رییس جمهور، یک مرحله با حضور معاون وی و یک مرحله نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته است.

قلندر ادامه داد: این اقدام افتخار بزرگی برای استان قم محسوب می‌شود ضمن اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه ۵ هزار واحد مسکن مهر به زودی در قم تحویل صاحبان آنها می‌شود عنوان داشت: مابقی واحدها در حال تکمیل بوده و بیشتر آنها در مرحله نازک‌کاری هستند و نصب تاسیسات زیربنایی پنج هزار واحد دیگر نیز به سرعت در حال انجام است که در سه ماهه سوم سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6nak49no65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما