دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 6715
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم خبرداد:

کاهش وقوع جرم در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم گفت: میزان وقوع جرم در قم به دلیل گسترش فرهنگ تذکر لسانی بسیار کاهش یافته است.
کاهش وقوع جرم در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام حیدر حیدری در جمع گروه فرهنگی جهادی بشیر که از روحانیون و فضلای حوزه علمیه قم تشکیل شده‌اند، اظهار داشت: تهاجم فرهنگی از هر سو جامعه ما را تهدید می‌کند و روحانیون و علما باید در خط مقدم جبهه فرهنگی، عزم خود را جزم کنند و علیه نقشه‌های شوم استکبار جهانی برنامه‌های راهبردی نظام را به اجرا درآورند.

وی با بیان اینکه دشمن برای سنین کودکی تا کهنسالی مردم برنامه‌ریزی فرهنگی کرده است و درصدد تغییر فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: هر جایی که نیروهای متدین و حزب اللهی ورود پیدا می‌کنند دشمن درصدد تخریب برنامه‌های آنان و اشاعه دروغ و ایجاد تفرقه در میان آن‌هاست.

حیدری با تشکر از تلاش‌های گروه فرهنگی جهادی بشیر، خواستار گسترش برنامه‌های این گروه در سایر شهرهای کشور شد و اظهار داشت: با گسترش فرهنگ تذکر لسانی در شهر مقدس قم که این گروه پرچمدار آن بوده، میزان وقوع جرم و منکرات در این شهر به شدت کاهش یافته است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی قم با تاکید بر لزوم همکاری با آمران به معروف گفت: به همه عوامل انتظامی ابلاغ شده که با آمران به معروف و ناهیان از منکر همکاری لازم را داشته باشند و در زمان مراجعه مردم به نیروی انتظامی با روی گشاده به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام مجید بیک‌زاده مسوول گروه امر به معروف و نهی از منکر بشیر نیز در این مراسم از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان قم در راستای فراهم کردن زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.6nik49n0m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما