دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 5310

بسکتبالیست‌های نونهال قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از دعوت بسکتبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان خبر داد.
بسکتبالیست‌های نونهال قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، محسن نادری اظهار کرد: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی و بنیادی که مربیان ما در رده‌های سنی پایه انجام می‌دهند، هم موجب رونق بسکتبال در قم شده است و هم اینکه استعدادهای این رشته ورزشی را به خوبی شناسانده است.

وی ادامه داد: امسال تیم‌های تمام رده‌های سنی هیئت بسکتبال استان قم اعم از مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و همچنین بزرگسالان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور مستمر و بسیار موفقی داشتند و قطعا در آینده نیز این روند موفق ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم یکی از فواید برگزاری منظم مسابقات بسکتبال استانی و حضور دائم و مستمر در پیکارهای کشوری اعم از لیگ و مسابقات تقویم فدراسیون بسکتبال را نمایاندن استعداد و توانمندی بسکتبالیست‌های قمی دانست.

نادری یادآور شد: به همین دلیل از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال رده سنی نونهالان کشورمان به منظور شناسایی بازیکنان مستعد بسکتبال کشور، دو بسکتبالیست قمی به اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان کشور دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم با اشاره به برگزاری این اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال نونهالان، اضافه کرد: اردوی شناسایی تیم ملی بسکتبال رده سنی نونهالان کشورمان برای اعزام به مسابقات جوانان سال ۲۰۱۴ در دو گروه در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان کشورمان در جریان مرحله مقدماتی مسابقات جام خلیج همیشه فارس توسط نمایندگان اعزامی از سوی فدراسیون در پنج منطقه این مسابقات شناسایی و به اردو دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم اضافه کرد: در گروه نخست بازیکنان دعوت شده، از ۳۰ بازیکن دعوت به‌عمل آمده است تا در اردو حضور یابند که در بین آنها محمد محمودی افضلی و محمدامین ترابی دو بسکتبالیست آینده دار نونهالان قم نیز حضور دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.6nmk49new5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما