دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 2511
در حاشیه بازدید استاندار قم مطرح شد؛

افتتاح بیمارستان 128 تختخوابی نیروگاه در سال 92

قم نيوز : قم نیوز: بیمارستان 128 تختخوابی منطقه نیروگاه قم در سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح بیمارستان 128 تختخوابی نیروگاه در سال 92
به گزارش قم نیوز، استاندار قم ‌در حاشیه سفر به منطقه محروم شیخ‌آباد قم از روند احداث بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی منطقه نیروگاه قم بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

شمس‌الدین حجاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در حاشیه این بازدید گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه و همچنین برخی از مشکلات موجود سخن گفت.

وی اضافه کرد: در صورت اختصاص اعتبارات و همچنین حمایت بازماندگان خیری که بیمارستان به نام او نام‌گذاری شده است، در سال ۹۲ شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

استاندار قم نیز در حاشیه این بازدید طی سخنانی اظهار کرد: احداث یک بیمارستان مجهز از نیازهای اساسی و ضروری منطقه به شمار می‌رود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این بیمارستان نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه نیروگاه و همچنین منطقه شیخ‌آباد برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور تاکید کرد: باید تسریع در راه‌اندازی این بیمارستان مد نظر قرار گیرد و پیمانکاران پروژه نباید از برنامه زمانبندی عقب بمانند.

وی با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود که این بیمارستان ۶۴ تختخوابی احداث شود، اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و احساس نیاز صورت گرفته قرار شد که این بیمارستان مجهز و ۱۲۸ تختخوابی احداث شود و امیدواریم که در موعد مقرر شاهد به بهره‌برداری رسیدن این بیمارستان و ارائه خدمات به مردم منطقه باشیم.

وی همچنین دقایقی با پیمانکار و مجری پروژه به گفت‌وگو پرداخت و جریان کم و کیف احداث این بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.6nuk49nm65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما