يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 8489
در حرم حضرت معصومه(س) انجام شد؛

برگزاری مراسم احیای سومین شب از شب های قدر

قم نيوز : قم نیوز: مراسم احیای سومین شب از شب های قدر با حضور اقشار مختلف مردم قم، زائرانی از سراسر كشور و عاشقان اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
برگزاری مراسم احیای سومین شب از شب های قدر
به گزارش قم نیوز، این مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب آغاز شد و با قرائت قرآن، مرثیه سرایی، قرائت دعای جوشن كبیر و دعای ابوحمزه ثمالی تا ساعت سه بامداد ادامه یافت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر كشور و حجت الاسلام ناصر رفیعی خطیب حوزه سخنرانان این مراسم بودند.

رفیعی در این مراسم با اشاره به منزلت های بالای شب قدر گفت: یكی از لطف های شب قدر مخفی بودن آن است اما در روایات مختلف نشانه هایی وجود دارد كه شب قدر در ماه رمضان و به خصوص شب بیست و سوم آن قرار گرفته است.

وی افزود: استغفار،ایمان، امامت و پیروی از اهل بیت(ع) مایه امنیت برای بشر است و همه باید در شب های قدر توفیق شناخت بیشتر مكتب اهل بیت(ع) را پیدا كنیم.

گفتنی است در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ دومین شب شهادت مولای متقیان امام علی(ع) مرثیه سرایی كردند و عاشقان آن امام بر مظلومیت این امام همام اشك ماتم ریختند.

در این شب شبستان ها، صحن ها و رواق های حرم مطهر حضرت معصومه(س)، و خیابان های اطراف شاهد حضور زائران و خیل عاشقان امامت و ولایت بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.anak49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما