سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 8939
موسوی‌نژادیان خبر داد:

3 هزار عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارائه 3000 عنوان نرم افزار در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خبر داد.
3 هزار عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
به گزارش قم نیوز، سیدرسول موسوی‌نژادیان گفت: با توجه به اهمیت تولید نرم افزار در حوزه فضای مجازی و جایگاهی که در استان قم وجود دارد، این نمایشگاه با کیفیت بالایی برگزار شد.

وی اضافه کرد: شرکت‌ها و مؤسسات تولید کننده سه هزار عنوان نرم افزارهای کاربردی، علوم اسلامی و سایر نرم‌افزارها را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند که از آخرین تولیدات مؤسسات و مراکز دیجیتال سراسر کشور است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه افزود: قم نخستین استانی است که اقدام به راه‌اندازی مرکز فرهنگی دیجیتال منطقه‌ای کرده و چند استان دیگر را نیز زیر پوشش خود قرار داده است.

موسوی‌نژادیان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز گفت: مرکز فرهنگی دیجیتالی شهید کلهری که در مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم مستقر است به عنوان مرکز اصلی شبکه فرهنگ دیجیتال قم خدماتی چون اینترنت پاک را ارائه می‌کند.

وی افزود: بخش پویانمایی از دیگر فعالیت‌های این مرکز است که با ساماندهی مجموعه‌ای از مراکز و هنرمندان فعال در امر تولید پویا نمایی در استان قم، اقدام به معرفی خدمات کرده‌ایم و تولیداتی که امکان ارائه آن‌ها در سال‌های گذشته وجود داشته در نمایشگاه عرضه شده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

موسوی‌نژادیان ادامه داد: امسال برای توسعه و گسترش آثار پویا نمایی اقدام به سرمایه گذاری در امر تولید کردیم و با مذاکراتی که با صدا و سیمای مرکز قم صورت گرفت، با تولید آثاری با قابلیت پخش در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید پویا نمایی از استان‌های شاخص کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.enak49noo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما