سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 5130
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد:

کسب جایگاه اسوه شدن مردم ایران در دنیا

قم نيوز : قم نیوز: مهدی عرب انصاری بیان کرد: باید به مردم ایران که جایگاه الگو و اسوه شدن در دنیا را کسب کردند تبریک گفت.
کسب جایگاه اسوه شدن مردم ایران در دنیا
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان رای اولی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجتمع امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ما انسان‌ها انتخابگر هستیم ولی بسیاری از مخلوقات و موجودات دیگر قدرت انتخاب ندارند و این امتیاز بزرگی است که با اراده و به برکت ظهور عقل و اراده تحقق پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌های مختلفی پیش روی ماست، بنابراین می‌توانیم بر اساس قدرت تصمیم گرفته و راه صحیح یا باطل را انتخاب کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان داشت: در حرکت جهانی و زندگی عمومی مشاهده می‌شود که برخی قدرت‌ها راه باطل، بی‌تقوایی و بی‌عدالتی را انتخاب کردند و این اساس حرکت آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های دیگر است.

وی با بیان اینکه باید به مردم ایران که جایگاه الگو و اسوه شدن در دنیا را کسب کردند تبریک گفت، بیان داشت: هر کسی بخواهد وزن خود را در صحنه انسانیت، اخلاق، عدالت و خوبی‌ها و مکارم‌ اخلاقی پیدا کند خود را متمسک به ملت ایران کرده و به همان اندازه اقتدار و عظمت پیدا می‌کند.

عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: اگر قانون اساسی سوریه در حد قابل قبول و ارزشمندی است در حالی که این قانون در کشورهای عربی پایه‌های متزلزل دارد به این دلیل است که سوریه خود را به معیارهای انقلاب نزدیک‌تر کرده است.

وی عنوان داشت: در دوران کنونی تمام قدرت‌های دنیا دست به دست هم دادند تا این ملت را خسته و نسبت به آرمان‌های بلند اسلامی، الهی و انسانیشان دل خسته کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام گفت: دشمنان تبلیغات فراوانی در زمینه ۲۲ بهمن انجام دادند تا مردم خانه‌نشین شوند، ولی خداوند بی‌برکتی عمیقی در زندگی، سرمایه و زبان آنها قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: آنها حتی به یک درصد برنامه‌های خود نرسیدند و تمام قدرت‌های دنیا امروز دست به دست هم دادند تا ۲۲ بهمن ما بی‌فروغ باشد ولی به هیچ هدفی نرسیده و نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

عرب انصاری با اشاره به رصد رسانه‌های بیگانه گفت: این رسانه‌ها ملتمسانه و عاجزانه و با فلاکت و حقارت از مردم می‌خواهند حتی یک نفر از مردم در انتخابات شرکت نکند و این نشان از بیچارگی دشمنان دارد زیرا شما در انتخاب خود درست عمل کردید و خداوند پشتوانه شماست بنابراین هیچ باد و طوفانی نمی‌تواند شما را از صحنه خارج کند.

وی رای اولی‌ها را سربازان تازه نفس ذکر کرد و افزود: این افراد ۱۲ اسفند وارد سنگرهای مستحکم نظام می‌شوند و با انداختن رای خود به صندوق‌های نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سوی دشمنان ما شلیک خواهند کرد و این به معنای قطع کردن نفس و حیات سیاسی آنهاست.

وی با اشاره به تحریم‌های علیه کشور گفت: امام خمینی (ره) فرمود "اگر ما را محاصره اقتصادی کنید فرزند رمضان شده و اگر ما را تهدید به جنگ کنید فرزند محرم می‌شویم".

معاون استاندار قم با بیان اینکه در قم بیشترین رای‌دهندگان جوانان ۱۸ تا ۲۴ سال هستند، گفت: شما جوانان باید حضور مسوولانه پای صندوق‌های رای داشته باشید، به این معنا که دستی از خود را در دست فردی و دست دیگر را در دست فردی دیگر قرار دهید و با یکدیگر پای صندوق‌های رای بروید.

عرب انصاری با بیان اینکه خداوند به ما اجازه انتخاب داده است، گفت: این حق شرعی، عرفی و قانونی شماست که پای صندوق‌های رای حاضر شوید زیرا جزئی از سندهای تاریخ سیاسی کشور است.

معاون استاندار قم با اشاره به تاریخ مجلس پیش و پس از پیروزی انقلاب بیان داشت: با مطالعه تاریخ مجلس مشاهده می‌شود طمع دشمن در این کشور چگونه بوده و آگاهی و بصیرت در مقاطع تاریخی موثر و در نجات کشور برابر توطئه‌های دشمن موثر بوده است.

وی تصریح کرد: لایحه کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی پیش از انقلاب تصویب شد و این مجلس دست بنی صدر خائن را از کشور قطع می‌کند و همین مسائل نشان‌دهنده نقش مجلس است.

عرب انصاری یادآور شد: ۱۲ اسفند آزمونی دیگر بوده که پیش روی شما جوانان است، بنابراین باید شور و اشتیاق خود را در صحنه‌های مختلف حفظ کرده و نشان دهید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enmk49n6w5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما