چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 1864
از تعطیلات بهره خوبی بردیم؛

ویسی: نمی‌گذاریم نفت از چنگ صبا بگریزد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی بر نفت تهران کار سختی نیست و تیم صبای قم برای تداوم روند صعودی خود از این دیدار سه امتیاز بازی را می‌خواهد.‌
ویسی: نمی‌گذاریم نفت از چنگ صبا بگریزد
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی امروز اظهار کرد: خوشبختانه تیم خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان صبای قم از هر نظر در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای کسب سه امتیاز در بازی امروز با نفت تهران هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: با درایت کادر مدیریت باشگاه صبا، برای استفاده مناسب از تعطیلی لیگ برتر، تیم صبای قم برنامه‌های تمرینی منظمی داشت تا از هر نظر برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده شود، ما این آمادگی را بعد از بازی با استقلال تهران، امروز مقابل نفت نیز نشان خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با مثبت ارزیابی کردن تمرینات این روزهای تیم فوتبال صبای قم، گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و فاصله زمانی کم از دیدار با استقلال تا بازی امروز، چند جلسه تمرین منظم برگزار شده است تا بازیکنان برای دیدار حساس هفته مقابل نفت تهران نیز به هماهنگی و شرایط خوبی برسند.

وی تاکید کرد: بعد از دیدار با استقلال تهران در هفته سیزدهم تا دیدار ما با تیم فوتبال نفت تهران، تنها سه روز فاصله وجود دارد ولی از این بابت نگرانی خاصی ندارم، زیرا ما پذیرفته‌ایم که در لیگ بازی کنیم و برنامه را هم از شش ماه قبل می‌دانستیم بنابراین دلیلی برای گلایه و نگرانی وجود ندارد.

ویسی ادامه داد: در واقع با برنامه‌ریزی مناسبی که انجام داده‌ایم، حتی می‌توانم بگویم که شرایط نامناسب تعطیلی لیگ که تهدیدی برای تیم ما بود را به عنوان فرصتی برای بهبود وضعیت تیم در بخش‌های مختلف استفاده کردیم.

وی در ادامه وضعیت آمادگی بازیکنان تیمش برای دیدار حساس امروز مقابل نفت تهران اشاره‌ و اظهار کرد: مطمئنا آمادگی بازیکنان بر کیفیت کار ما تاثیرگذار خواهد بود به همین خاطر همه آماده و با انگیزه هستند تا نفت را در این بازی شکست دهیم و صدرنشین شویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تا پایان هفته سیزدهم از دور رفت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌ایم که تیم صبای قم ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارد و اطمینان دارم که تا پایان لیگ می‌توانیم جایگاهی مناسب در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تیم صبای قم پیش از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اردوهای خوب و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشت و در طول لیگ هم تمرینات منظم و خوبی را داشته و خواهد داشت تا امسال در لیگ یازدهم تیمی مدعی باشد.

ویسی تاکید کرد: با اینکه نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تغییرات زیادی در تیم صبا به وجود آمده است اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با تمام وجود برای تیمشان بازی می‌کنند و چشم‌های کارشناسان و اهالی فوتبال را به خود خیره کرده‌اند.

صبای قم که در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز در دستگردی تهران میهمان تیم نفت تهران خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.in6k49nay5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما