قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت تکواندو استان قم گفت: دختران تکواندوکار قمی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ نونهالان کشور جام شکوفه‌ها به مصاف حریفان می‌روند.
دختران تکواندوکار قم در جام شکوفه‌ها روی شیاپچانگ می‌روند
به گزارش قم نیوز، فرشته کریمی‌مهر اظهار کرد: یکی از رشته‌هایی که تقریباً در تمام رده‌های سنی در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور حضور مستمر دارد، رشته ورزشی تکواندو است و بانوان نیز در این میان حضور پررنگی دارند.

وی ادامه داد: امسال نیز تیم‌های رده‌های سنی مختلف تکواندو دختران و بانوان قم در پیکارهای قهرمانی کشور و مسابقات لیگ‌های تکواندو کشور به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم حضور دارند و با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

نایب رییس هیئت تکواندو استان قم یکی از تیم‌های قمی حاضر در لیگ‌های کشور را تیم رده سنی نونهالان دختر قم عنوان کرد و بیان داشت: این تیم در پیکارهای لیگ این رده سنی که با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود، رقابت نزدیکی با حریفان خود دارند.

وی در ادامه به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور، ابراز داشت: تیم‌های هیئت تکواندو گیلان، هیئت تکواندو عباس آباد، هیئت تکواندو بومهن، هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو بوشهر، شکوفه‌های گرگان، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، هیئت تکواندو زنجان، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو ایلام و هیئت تکواندو مرکزی در جام شکوفه‌ها به رقابت می‌پردازند.

کریمی مهر بیان داشت: تا کنون پنج هفته از برگزاری این رقابت‌ها سپری شده و در جدول رده بندی مسابقات جدال نزدیکی بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی وجود دارد که یکی از این تیم‌ها، تیم اعزامی نونهالان هیئت تکواندو قم است.

وی یادآور شد: دختران تکواندوکار قمی در هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور جام شکوفه‌ها، یک دیدار حساس برابر حریفان خود برگزار می‌کنند تا نخستین پیروزی خود در لیگ امسال را به دست بیاورند.

نایب رییس هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، در هفته ششم مسابقات که در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود، هیئت تکواندو قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم هیئت تکواندو بندرعباس می‌رود.

وی یاد آور شد: امسال سومین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان دختر کشور رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های هیئت تکواندو گیلان و عباس آباد تهران در جریان است و دختران قمی نیز هم اکنون در بین ۱۱ تیم مدعی در رده نهم جدول رده بندی هستند که با کسب یک پیروزی در جدول رده بندی صعود خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.inak49nio5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما