يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 5266

کارگاه نمایشنامه‌نویسی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه تئاتر طراوت از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی با عنوان "ابزارهای فکری لازم برای یک نمایشنامه‌نویس" در روز 18 اسفند ماه در قم خبر داد.
کارگاه نمایشنامه‌نویسی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاهمردی با اشاره به برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی اظهار کرد: محمد چرم‌شیر، عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه سوره به عنوان یکی از معروف‌ترین نمایشنامه‌نویسان کشور در این کارگاه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه ۱۸ اسفند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با مشارکت هنرستان هنرهای زیبای قم، حوزه هنری استان قم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

مدیر موسسه تئاتر طراوت با اشاره به شرایط شرکت در این کارگاه گفت: متقاضیان شرکت در این کارگاه برای ثبت‌نام و هماهنگی می‌توانند با تلفن ۷۲۲۰۹۴۰ تماس برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه نمایشنامه‌نویسی صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ در هنرستان هنرهای زیبای قم واقع در مجتمع شهید کلهری و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در تالار نمایش فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

شاهمردی به اهمیت برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی در تقویت بنیه فکری و ایده‌پردازی موثر است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما در استان این است که هنرمندان تکنیک زده هستند و هنرمندان تدوین نمایشنامه‌ را امری تکنیکی می‌دانند و تصور می‌کنند آموختن تکنیک‌ها و متون کافی است، در حالی که این امر نقطه ضعف است.

مدیر موسسه تئاتر طراوت عنوان داشت: برگزاری این کارگاه‌ها سبب می‌شود هنرمندان تجربه عملی برای نوشتن نمایشنامه را پیدا کرده و از نظر محتوای فکری و پرورش ایده رشد کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.inmk49nui5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما