يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 2269
در 3 وزن؛

بانوان قمی به نقره و برنز کیک بوکسینگ کشور‌ دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوان قمی در کسب سه نشان نقره و برنز مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور خبر داد.
بانوان قمی به نقره و برنز کیک بوکسینگ کشور‌ دست یافتند
به گزارش قم نیوز، محمد هادی رشیدی اظهار داشت: پیکارهای کیک بوکسینگ بانوان قهرمانی کشور به منظور شناخت برترین‌های این رشته ورزشی برگزار شد و بانوان قمی در سه وزن در بین برترین‌های این دوره از پیکارها قرار گرفتند.

وی افزود: میزبانی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی رده سنی بزرگسالان بانوان کشور با هیئت ورزش‌های رزمی استان گیلان بود که طی آن ۲۵۰ کیک بوکسینگ‌کار از استان‌های مختلف کشور برای قرار گرفتن در بین نفرات برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های مهم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داریم، همواره مهم‌ترین نکته‌ای که مورد نظر ما قرار دارد، اعزام تیم‌هایی قوی و مدعی برای کسب مقام و مدال است.

وی عنوان کرد: نفرات بسیار آماده‌ای را به پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در گیلان اعزام کرده بودیم که پایان تلاش بانوان اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی قم به این رقابت‌ها، کسب سه نشان نقره و برنز این رقابت‌ها بود.

رشیدی بیان کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود ولی نفراتی که از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در این مسابقات شرکت بودند، همگی از بهترین نفرات فعال در رشته‌های رزمی و به ویژه رشته ورزشی کیک بوکسینگ قم محسوب می‌شوند.

وی افزود: حاصل تلاش تیم اعزامی بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشورمان، کسب دو نشان نقره و یک برنز بود که موجب تداوم موفقیت‌های بانوان قمی در رشته‌های رزمی شد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به مدال آوران تیم اعزامی بانوان قم به این دوره از پیکارها، عنوان کرد: معصومه مهجور نخستین بانوی مدال آور قمی بود که با وجود شایستگی برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا، در نهایت توانست مدال نقره را از آن خود کند.

وی افزود: کسب دو نشان نقره در حالی برای تیم بانوان کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی قم شکل گرفت که فائزه عسگری نیز در وزن خود در جایگاه دوم ایستاده و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره این پیکارها شد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: تنها مدال برنز تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز ‌هانیه شکل آبادی به دست آمد، در حالی که این ورزشکار شایستگی و توانمندی که برای قرار گرفتن بر سکوی نخست داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در این دوره از مسابقات هفت بانوی ورزشکار قمی انتخاب شده بودند که از بین آنها سه ورزشکار توانستند مدال کسب کنند، ضمن اینکه در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران ۲۵ استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.inuk49nuo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما