دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 8092
حجت الاسلام حسینی اعلام کرد:

آمادگی مساجد قم برای پذیرایی از روزه‌داران

قم نيوز : قم نیوز: مسوول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مساجد قم در آستانه ماه مبارک رمضان برای پذیرایی از روزه‌داران آماده هستند.
آمادگی مساجد قم برای پذیرایی از روزه‌داران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم حسینی امروز با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مساجد در طول ماه مبارک رمضان جایگاه نیایش و توسل روزه‌داران بوده و بیشتر از دیگر مواقع سال مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برای ورود به ماه مبارک رمضان در مساجد آمادگی لازم را به وجود آورده است.

مسوول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، خاطرنشان کرد: برای این منظور برنامه‌های فرهنگی برای متولیان امور مساجد استان قم در طی ماه شعبان تدارک دیده شد تا این افراد را با بایسته‌های اجرای نقش مساجد در ماه مبارک رمضان آشنا کند.

وی ابراز داشت: در این راستا برای ائمه جماعات همایش‌هایی در طول ماه‌های رجب و شعبان برگزار شده است.

حسینی گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در مساجد رابطینی دارد که برنامه‌های فرهنگی خود را در این مکان‌ها به وسیله این افراد پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: برای این افراد نیز طی روزهای اخیر همایش‌هایی برگزار شده و مسائل مربوط به برنامه‌های فرهنگی مساجد برای آنان شرح داده شده است.

مسوول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: تمرکز برنامه‌های فرهنگی در طول ماه مبارک رمضان بر روی برنامه‌های قرآنی است چرا که این ماه بهار قرآن است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های مساجد در این ماه پر برکت تمرکز بر احکام است که این موضوع نیز باید با مشارکت نخبگان مساجد انجام شود.

حسینی اضافه کرد: مسابقات فرهنگی نیز در این ایام به صورت مستمر برای نوجوانان برگزار خواهد شد و موجب جذب این قشر به مساجد می‌شود.

وی عنوان داشت: در این ماه از دانش‌آموزان نخبه در محله‌ها با اهدای جوایز بین دو نماز تجلیل می‌شود تا گام مثبتی در زمینه الگوسازی برای نوجوانان برداشته شود.

مسوول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تبریک به والدین نوزادها و زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های مساجد در شب‌های ماه مبارک رمضان است که در این فضای معنوی اشتیاق افراد را به حضور مستمر در مساجد دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.onak49nwu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما