سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 9497

حوادث شغلی در قم منجر به فوت یک نفر شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر بروز حوادث شغلی آقایی ۳۵ ساله جان خود را از دست داد.
حوادث شغلی در قم منجر به فوت یک نفر شد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته قم افزود: وقوع حادثه در یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه از جمله این حوادث بود که منجر به فوت کارگر ۳۵ ساله شد.

وی ریزش معدن را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و باین داشت: در این حادثه که در معدنی واقع در جاده کاشان رخ داد نیز یک کارگر معدن به شدت آسیب دید.

معاون اورژانس قم از سقوط یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و ابراز داشت: در این حادثه که در کیلومتر۱۰ جاده گرمسار رخ داد ۲ نفر مجروح شدند.

فراهانی اضافه کرد: پرسنل اورژانس قم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان این حادثه را به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری که بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی پژو در خیابان توحید روی داد، سه نفر مجروح شدند که این افراد به مرکز درمانی نکوئی انتقال داده شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت تعداد ۹۱۶ تماس در اورژانس قم به ثبت رسید که منجر به انجام ۱۲۲ ماموریت شد.

فراهانی بیان داشت: از تعداد ماموریت های انجام شده ۵۱ مورد مربوط به حوادث رانندگی استان و مابقی مربوط به سایر ماموریت ها بود.

وی اعلام کرد: حوادث رانندگی قم ۶۵ مجروح بر جای گذاشت. معاون اورژانس قم افزود: از تعداد تصادفات رخ داده در استان ۳۴ حادثه مربوط به موتورسواران بود که ۴۳ مجروح در پی داشت.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.onok49ny05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما