شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 1323
در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج؛

قم نایب قهرمان کاراته بسیج کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم از نایب قهرمانی تیم اعزامی قم به پیکارهای کاراته المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور خبر داد.
قم نایب قهرمان کاراته بسیج کشور شد
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم پایدار اظهار کرد: مسابقات ورزشی المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعداد یابی و قهرمانی بسیج کشور به میزبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که در رده سنی ۹ تا ۱۳ سال به انجام رسید، ورزشکاران شرکت کننده در رشته‌های کاراته، تکواندو، کشتی، جودو، فوتسال، والیبال و آمادگی جسمانی برای کسب عناوین برتر تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم اضافه کرد: در پیکارهای رشته کاراته پنج تیم از استان‌های قم، کرمانشاه، کرمان، اردبیل و مرکزی حضور داشتند که تیم اعزامی از پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم کاراته پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم موفق به کسب سه پیروزی و یک شکست شدند که در مجموع بعد از تیم کاراته بسیج کرمانشاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

پایدار بیان کرد: کاراته‌کاهای تیم پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم کرمانشاه با حساب ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد ولی در دومین رقابت برابر تیم کرمان با اقتدار ۲۷ بر ۳ صاحب برتری شد.

وی عنوان کرد: در سومین مسابقه از این دوره از پیکارها تیم کاراته پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم توانست برابر اردبیل به پیروزی ۱۹ بر هفت دست یابد، ضمن اینکه در مسابقه پایانی با حساب ۳۰ بر صفر از سد مرکزی گذشت.

مدیر پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم در ادامه به درخشش ورزشکاران اعزامی این پایگاه در رشته‌های دیگر اشاره کرد و افزود: در رقابت‌های رشته آمادگی جسمانی نیز مهدی بیات از تیم اعزامی قم با کسب رکوردهایی فوق العاده در دوی ۲۰ متر سرعت و ۵۶۰ متر استقامت موفق به کسب لوح تقدیر با عنوان تلاشگر برتر شد.

وی عنوان کرد: همچنین در حاشیه این مسابقات، محفل انس با قرآن کریم، بازدید از اماکن ورزشی تاریخی و مذهبی، مسابقه فرهنگی و برنامه‌های بسیار متنوع با حضور ورزشکاران شرکت‌کننده از ۲۶ استان کشور برگزار شد که در این بخش سامان حبیبی و محمدرضا کفیلی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

پایدار بیان کرد: در ترکیب تیم اعزامی قم محمدحسین پایدار، محمدرضا کفیلی، محمدمهدی طریقتی، مهدی اکبریان، مهدی شهبازی، محمدحسن نجفی، سامان حبیبی و محمدجواد ارزنده حضور داشتند، ضمن اینکه در ترکیب تیم آمادگی جسمانی قم علیرضا سلیمی، محمدجواد بستانی، محسن صمدی، مهدی بیات و مجید هزارخانی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.un6k49nee5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما