جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 3628
بابامیری:

تیم صبا در جدال با نفت اهواز فقط سه امتیاز را می خواهد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در دیدار خانگی هفته پایانی دور رفت لیگ برتر امید تیم ما بدون غایب مقابل تیم نفت اهواز به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود.
تیم صبا در جدال با نفت اهواز فقط سه امتیاز را می خواهد
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتبال صبای قم کاملا آماده این دیدار خانگی هستند، تصریح کرد: به هیچ عنوان در این بازی به کمتر از سه امتیاز راضی نیستم و ۱۰۰در صد سومین برد خود را در این دیدار کسب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نگرانی خاصی از بابت آسیب‌دیدگی و محرومیت بازیکنان کلیدی خود ندارد، بیان داشت: دیدار عصر امروز صبای قم برابر تیم فوتبال امید نفت اهواز در هفته پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و ما باید قطعا برنده این دیدار باشیم تا به وضعیت خود در جدول رده بندی سامان بخشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با تاکید بر اینکه صبا در این دیدار خانگی با تمام قدرت به دنبال کسب سه امتیاز است، افزود: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است، تیم خوب تمرین کرده و تمام نفرات هم از نظر روحی و هم از نظر جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

وی یاد آور شد: تیم فوتبال ایمد صبای قم در دیدار عصر امروز در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور، در یکی از مهمترین بازی های خانگی به میدان می‌رود و هدف اصلی ما کسب سه امتیاز خواهد بود.

بابامیری با اشاره به وضعیت این تیم در دیدار این هفته با تیم فوتبال امید نفت اهواز، بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم امید صنعت نفت آبادان به پیروزی ارزشمندی دست یافتیم، با روحیه بالا این هفته نیز در خانه به دنبال برد به میدان می رویم زیرا شناخت خوبی از تیم حریف داریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه این دیدار حساس اظهار داشت: تمرینات تیم زیر نظر من و همکارانم در کادر فنی به خوبی برگزار شده تا بازیکنان تیم از هر نظر برای دیدار روز پنجشنبه آماده شوند، ضمن اینکه ما در خانه از وضعیت میزبانی نیز به خوبی بهره خواهیم برد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: قطعا در نیم فصل دوم شاهد عملکرد خوب تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم‌ های لیگ برتری خواهیم بود زیرا بازیکنان ما به خوبی توانایی های خود و فوتبال قم را نشان خواهند داد.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که نباید از نتایج بازی‌ هفته گذشته در مقابل نفت آبادان مغرور شوند و با توجه به شرایط ویژه بازی مقابل نفت اهواز باید در این دیدار با جنگندگی و ارائه بازی هوشمندانه از حریف امتیاز بگیرند.

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت اهواز عصر امروز جمعه بیست و سوم دی ماه در مصافی از هفته سیزدهم و پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.unek49nia5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما