پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 5220
در بیانیه ای صورت گرفت؛

اعلام آمادگی جامعه ورزش برای حضور گسترده در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی استان قم آمادگی خود را برای حضور گسترده در انتخابات اعلام داشتند.
اعلام آمادگی جامعه ورزش برای حضور گسترده در انتخابات
به گزارش قم نیوز، در این بیانیه آمده است: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش نیز آمادگی خود را برای حضور گسترده در این عرصه مهم کشور و نظام در روز ۱۲ اسفند ماه اعلام می‌دارد.

همچنین در این بیانیه عنوان شده است: جامعه ورزش استان قم همگام با سایر مردم و مسوولان به فرموده رهبر انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب که فرمود: "هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است"، ادای احترام خواهند کرد و روز جمعه حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان ایران و اسلام سخت در تلاشند با توطئه‌های شوم و نابکارانه خود، مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند، به همین دلیل حضور در این عرصه مهم کشور در شرایطی که دشمنان نقشه‌های بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مردم طراحی کرده‌اند، بر همه واجب است و مردم باید با نگاهی عمیق و کاملا هوشمندانه بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند.

در این بیانیه تاکید شده است: قطعا مردم فهیم کشورمان با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رای روز جمعه ۱۲ اسفند ماه، با آرای بیشتری نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد و به مشروعیت نظام مهر تاییدی دوباره می‌زنند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: روز ۱۲ اسفند ماه برای ملت ما روز بسیار مهمی از نظر مشارکت حداکثری مردم و تعیین سرنوشت است و ملت بزرگ و موقعیت‌شناس ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای این روز، دشمن را بار دیگر عصبانی و خشمگین خواهند کرد. همه وظیفه داریم که دیگران را برای مشارکت و حضور در این عرصه مهم تشویق و ترغیب کنیم و هیچ کس نباید نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد زیرا مهم‌ترین اصل انتخابات ابتدا حضور پر شور مردم و سپس انتخاب نمایندگان اصلح است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unmk49nuw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما