چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 8001
در حاشیه بازدید از طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مطرح شد؛

بهره برداری از پروژه‌های مهم عمرانی استان

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم بر بهره برداری از پروژه‌های مهم عمرانی استان براساس برنامه زمان بندی پیش‌بینی شده تاکید کرد.
بهره برداری از پروژه‌های مهم عمرانی استان
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری از پیگیری ویژه و مستمر پروژه‌های عمرانی استان خبر داد و گفت: با تاکیدات استاندار قم، تمام پروژه‌های مهم عمرانی استان به‌صورت ویژه و مستمر پیگیری خواهند شد تا براساس برنامه زمان بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) از جمله این پروژه‌هاست که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استاندار قم بیان کرد: این پروژه دارای ۲۸ هزار متر مربع عرصه است که احداث بیش از ۶۰ هزار متر مربع بنا در آن طراحی شده است.

وی با اشاره به زیربناهای این طرح گفت: احداث شبستان، موزه، صحن و فضاهای سرپوشیده ورود به شبستان‌ها و راهروهای ارتباطی از جمله بناهای این ضلع از توسعه حرم است.

دلاوری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهداف طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر بیان کرد: تأمین زیرساخت‌های زیارتی و فضاهای سرپوشیده و روباز مورد نیاز مجموعه حرم، ساماندهی و پیاده راه سازی خیابان ارم حد فاصل خیابان شبستان تا خیابان انقلاب، ایجاد فضای سلسله مراتب دسترسی از انتهای محور حرم جمکران و ساماندهی و مرمت حریم بلافصل حرم مطهر از عمده‌ترین اهداف توسعه این ضلع از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.wnak49nw65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما