پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 7246
نایب رییس هیات فوتبال استان قم خبر داد:

حضور دختران فوتبالیست قمی در اردوی آماده سازی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیات فوتبال استان قم از حضور دختران فوتبالیست قمی در اردوی آماده سازی تیم ملی خبر داد.
حضور دختران فوتبالیست قمی در اردوی آماده سازی تیم ملی
به گزارش قم نیوز، زهرا سلیمی اظهار داشت: برای كسب آمادگی لازم دختران فوتبالیست قمی در تركیب تیم ملی به اردوی ایتالیا اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان كرد: در این اردو علاوه بر دختران جوان فوتبالیست قمی كه سال گذشته نیز در رقابت‌های لیگ و قهرمانی كشور درخشیدند، نفراتی از استان‌های البرز، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، اصفهان، فارس، خوزستان و گلستان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: زهرا قربانی، فریما حیدری و مریم دست‌پاك سه فوتبالیست دختر از استان قم در تركیب تیم ملی كشور حضور دارند.

سلیمی یادآور شد: این اردو برای حضور در اردوی آماده سازی در ایتالیا برگزار می شود تا تیم ملی بتواند خود را بیشتر برای مسابقات آسیایی آماده كند.

وی بیان داشت: اردوی جدید تیم ملی دختران زیر ۱۹ سال بانوان در كمپ تیم‌های ملی فوتبال، زمان برگزاری این اردو را در روزهای پایانی خرداد ماه در نظر گرفته است.

وی اضافه كرد: بر اساس توافقات صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال ایران در بخش بانوان و ایتالیا اردویی ۱۴ روزه از اواخر مرداد در ایتالیا برگزار می شود و در آن اردو چند دیدار تداركاتی با تیم‌های مطرح فوتبال این كشور برگزار خواهند كرد.

سلیمی در بخش دیگران سخنان خود گفت: در بخش نوجوانان اوكراین از تیم كشورمان دعوت شده تا در تورنمنت چهار جانبه شركت كند اما هنوز دعوت‌نامه رسمی به ایران فرستاده نشده است.

وی اضافه كرد: این در حالی است كه مرحله پایانی فوتبال زیر ۱۹ سال از ۱۰ تا ۲۲ مهر "اول تا ۱۳ اكتبر" و مرحله پایانی زیر ۱۶ سال دختران از ۱۷ تا ۲۷ آبان "۷ تا ۱۷ نوامبر" برگزار خواهد شد.

وی تصریح كرد: موفقیت بانوان قمی در پیشرفت هر دو رشته فوتبال و فوتسال بانوان سبب شده تا بخش بانوان هیات فوتبال قم بتواند هم جایگاه مناسبی در فدراسیون فوتبال به دست بیاورد و نیز بتواند توانمندی دختران و بانوان فوتبالیست و فوتسالیست قمی را به خوبی ارایه كند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.yn0k49nui5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما