شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 3844
در پی بارش برف؛

مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر قم تعطیل شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر قم در پی بارش برف تعطیل شد.
مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر قم تعطیل شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رضایی امروز با اشاره به بارش برف و برودت هوا در شب گذشته اظهار داشت: به دلیل بارش برف برخی از مدارس سطح شهر در نوبت صبح تعطیل شدند.

وی ادامه داد: مدارس ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح روز شنبه در سطح شهر تعطیل شد اما سایر مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان بر سر کلاس حاضر و کلاس‌های درس تشکیل شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در رابطه با بخش‌های مختلف استان نیز گفت: مدارس بخش‌های مختلف استان از جمله سلفچگان، کهک، جعفریه و قنوات امروز صبح به دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل شد.

رضایی با اشاره به هماهنگی‌‌های صورت گرفته با اداره‌کل هواشناسی قم مبنی بر وضعیت آب و هوا در چند روز آینده، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده دمای هوا کاهش نخواهد یافت از این‌رو کلاس‌های درسی مانند گذشته دایر است.

بارش نخستین برف زمستانی در نخستین روز بهمن‌ماه از ساعت پنج صبح امروز شروع به باریدن گرفت و در مدت زمان کوتاهی با توجه به برودت هوا موجب شد که چهره شهر قم سفیدپوش شود.

پس از بارش‌های برف و باران در فصل پاییز شهر قم هوایی خشک را تجربه می‌کرد که بارش این برف نسبتا سنگین به این هوای سرد و خشک پایان داد.

بارش برف در قم موجب مسدود شدن برخی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شده است.

در خیابان‌های شهر قم صبح امروز بارش برف موجب تشدید شدن ترافیک صبحگاهی شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.ynek49nay5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما