سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 6940
حسین جمال تاکید کرد:

توسعه شنا در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم گفت: با برنامه های متنوعی که در هیئت پیش بینی شده است، از فصل تابستان به عنوان بهترین زمان برای شناسایی استعدادها بهره خواهیم برد و ورزش شنا را در قم توسعه خواهیم داد.
توسعه شنا در قم
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال از فعال شدن کمیته استعدادیابی این هیئت برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی در استان قم خبر داد و بیان کرد: فصل گرما در آستانه فرارسیدن است و هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با تدابیر خاصی در تمام استخرهای سطح استان، خود را آماده استقبال و پذیرایی از تمام شهروندان علاقمند به شنا می کند.

بدون مطمئن شدن از تبحر فرزندان از فنون شنا، اجازه شنا کردن به آنها ندهید
وی اظهار داشت: توصیه ما به تمام خانواده‌ها و شهروندان قمی این است که بدون مطمئن شدن از تبحر فرزندان خود از فنون شنا، اجازه شنا کردن به آنها ندهند و در مقابل آنها را در دوره‌های آموزشی که زیر نظر هیئت شنا برگزار می‌شود، شرکت دهند تا با اصول و فن این رشته ورزشی آشنا شوند.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تأکید کرد: خانواده‌ها به جز مکان‌هایی که در آن دوره‌های آموزشی زیر نظر هیئت برگزار می‌شود، به سایر اماکن که به صورت شخصی فعالیت می‌کنند مراجعه نداشته باشند،‌ زیرا آموزش زیر نظر این مجموعه با حضور مربیان متخصص و کارآزموده انجام می‌شود و از هر نظر دارای اطمینان بیشتری است.

اجبار مربیان شنا به شرکت در دوره توجیهی
وی بیان داشت:‌ در حال حاضر استخر‌های مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر در ورودی اتوبان قم تهران با بهترین امکانات و شرایط آماده پذیرایی از دوستداران بیشمار این رشته ورزشی است، ضمن اینکه از جمله شرایط بسیار خوب این مجموعه این است که دو استخر به صورت همزمان و جداگانه به بانوان و آقایان سرویس‌دهی می‌کنند که این امر می‌تواند از نظر سهولت در رفت و آمد و توجه به مسائل بهداشتی و ایمنی نیز برای آنها قابل توجه باشد.

حسین‌جمال یادآور شد: برای اطمینان از توانمندی تمام مربیان شنا استان قم، حضور آنها در دوره توجیهی زیر نظر هیئت را اجباری کرده‌ایم و به مربیانی که در این دوره توجیهی شرکت نکنند، اجازه فعالیت در استخرهای استان در ایام تابستان داده نخواهد شد.

وی افزود: کمیته استعدادیابی هیئت را نیز فعال کرده‌ایم و امیدواریم از دوره‌های آموزشی که در سطح استان در استخرهای مختلف برگزار می‌شود، پس از امر آموزش، افراد مستعد را انتخاب کرده و آنها را در دوره‌های آموزشی هیئت پرورش داده و به نوعی امر استعدادیابی را نیز انجام دهیم.

حرکت در مسیر توسعه بخش قهرمانی شنا را با جدیت دنبال کنیم
رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با اشاره به وجود مربیان بسیار بادانش در شنا قم تصریح کرد: از تمام آنها که دلسوز این رشته ورزشی هستند، دعوت می‌کنیم با حضور در هیئت و ارائه پشنهادات و راهکارها، هیئت را در مسیر توسعه این رشته ورزشی یاری کنند.

وی یادآور شد: در بحث قهرمانی نیز کارهای بزرگی در هیئت در حال انجام شدن است که نمونه آن برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری در هر دو بخش بانوان و آقایان است تا ابتدا سطح دانش را افزایش دهیم و بعد از آن با امر استعدادیابی که به صورت همزمان انجام می‌شود، حرکت در مسیر توسعه بخش قهرمانی شنا را نیز با جدیت دنبال کنیم.

حسین جمال عنوان داشت: با توجه به اینکه خانواده ها در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان خود، بیشتر به رشته شنا اعتماد دارند، هیئت نیز تلاش می کند از این فرصت برای شناسایی استعدادهای و رشد و توسعه شنا قم بهره ببرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.ynik49now5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما