شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 6049
از فردا در خانه کاراته صورت می گیرد؛

برگزاری اردوی ملی پوشان کارته در قم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوشان کاراته کشورمان در راه کسب بهترین فرم آمادگی برای مسابقات مهم برون مرزی از فردا در قم به اردوی آماده سازی می‌روند.
برگزاری اردوی ملی پوشان کارته در قم
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های حساسی همچون پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی در انتظار ملی پوشان کاراته کشورمان است و به همین خاطر بعد از چند مرحله رقابت‌های انتخابی، تیم ملی قصد دارد در قم به اردو برود.

با برنامه‌ریزی و تصمیم فدراسیون کاراته کشورمان، ملی پوشان حاضر در اوزان مختلف تیم ملی کاراته در حالی یکی از جدی‌ترین مراحل آماده سازی خود را از صبح روز یکشنبه به میزبانی هیئت کاراته استان قم برگزار می‌کنند که در این اردو ۳۰ کاراته‌کا حضور دارند.

هیئت کاراته استان قم، خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله این شهر را برای برپایی اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی کاراته کشورمان در نظر گرفته است و ملی پوشان کاراته از صبح فردا تمرینات خود را به مدت پنج روز در قم برگزار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی، نفرات حاضر در این مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان عصر امروز وارد قم می‌شوند و تمرینات خود را در شش وزن به میزبانی قم برگزار می‌کنند.

این در حالی است که پیش از این تهران به عنوان محل تشکیل اردوی نخست تیم ملی کاراته انتخاب شده بود اما فدراسیون کاراته تصمیم به برگزاری اردوها و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کاراته کشورمان در شهرستان‌ها گرفت و در گام نخست قم را انتخاب کرد.

در واقع پس از آنکه امکان تشکیل اردو در زنجان فراهم نشد، به همت غلامرضا دباغیان مربی قمی سابق تیم ملی کاراته کشورمان، مقدمات برپایی اردو در شهرستان قم به انجام رسید تا تیم ملی تمرینات خود را از فردا در قم آغاز کند.

طبق برنامه امروز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در جلسه‌ای که با حضور حبیب الله ناظریان، مدیر تیم‌های ملی کاراته و شش مربی این تیم برگزار خواهد شد، برنامه‌ها و وظایف مربیان نیز تشریح و سپس تمرینات آغاز خواهد شد.

قبل از آغاز تمرینات، یک دوره انتخابی نیز بین نفرات سوم به بعد اوزان مختلف برگزار می‌شود و تعدادی از دعوت شدگان اردو را ترک خواهند کرد تا تیم ملی برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، در روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیرماه در تاشکند ازبکستان اعزام شود.

تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از فردا در قم آغاز می‌شود که در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان چهار کاراته‌کای قمی نیز حضور دارند که در اوزان منفی ۶۰ و ۷۵ کیلوگرم با رقبای خود از دیگر استان‌ها برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی پیکار خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.ynik49nwo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما