يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 5941
در وزن 56 کیلوگرم صورت گرفت؛

دعوت محمد مردی به تیم ملی بوکس جوانان

قم نيوز : قم نیوز: محمد مردی به اردوی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان که به مسابقات مهم برون مرزی سال 2012 اعزام می‌شود، دعوت شد.
دعوت محمد مردی به تیم ملی بوکس جوانان
به گزارش قم نیوز، قرار است اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با حضور ۲۵ بوکسور از ۲۵ فروردین ماه به میزبانی استان تهران برگزار شود که در این اردو محمد مردی بوکسور وزن ۵۶ کیلوگرم استان قم نیز حضور دارد.

مردی هم اکنون در سن ۱۸ سالگی یکی از بوکسورهای موفق قم است و در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور در سال گذشته در این وزن در جدال پایانی با حریفی از کرمانشاه رقابت کرد که در نهایت به کسب مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

محمد مردی ملی پوش جوان و آینده دار بوکس قم در حالی به اردوی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان دعوت شد که پیش از این میثم کردنوکر بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم استان قم نیز به تیم ملی این رده سنی دعوت شده بود.

از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان، ۲۵ بوکسور به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان دعوت شدند که در بین آنها میثم کردنوکر، بوکسور سبک وزن و خوش آتیه بوکس استان قم بعد از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور، بار دیگر توانایی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: در این اردو بوکسورهایی از سایر استان‌ها نیز حضور دارند که در بین آنها هیئت‌های بوکس استان‌های کرمانشاه، خوزستان و لرستان هر کدام با پنج ملی پوش بیشترین سهمیه را در تیم ملی بوکس دارند.

وی با اشاره به سهمیه سایر هیئت‌ها اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با سه بوکسور دومین استان دارای بیشترین ملی پوش است در حالی که از توابع تهران نیز دو بوکسور به تیم ملی رده سنی جوانان بوکس کشورمان دعوت شده‌اند و از آذربایجان غربی، قم، تهران، مازندران و زنجان نیز یک بوکسور در تیم ملی جوانان حضور دارد.

بوکسورهای دعوت شده به تیم‌های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان از روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه تا نوزدهم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اردوی تدارکاتی و آماده سازی می‌روند.

آخرین موفقیت بوکسورهای قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور به سال گذشته و بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی بوکس کشور باز می‌گردد که از قضا با شرکت برترین‌های بوکس کشور در آبان ماه برگزار شد.

جمعی از برترین بوکسورهای قمی با توجه به تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر مربیان خود سپری کرده و از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار بودند، به این دوره از مسابقات اعزام شدند که در نهایت با کسب یک نشان طلا برای تیم قم همراه بود.

نفراتی مانند محمد مردی و فروتن گل‌آرا در این دوره از مسابقات از جمله امیدهای تیم اعزامی قم برای کسب عنوان و قرار گرفتن بر روی سکو بودند که مردی با قرعه نامناسبی رو به‌رو شد و نتوانست به دیدار نهایی صعود کند اما گل‌آرا به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.ynmk49no65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

پیمان
با عرض سلام و خسته نباشی_بندهم در وزن 69 از فارس در مسابقات قم شرکت کردم ومتاسفانه به حریف دومم بازی را واگذار کردم_تنها دلیل باخت خودم را جدال بین مربیان و بی تجربگی انان میدانم الان هم از بوکس به دلیل بی ارزش شدن این ورزش در فارس کنار گیری کردم...ممنون از وبلاگ خوبتون