چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 9046

جشنواره "یک تصویر از یک حدیث رضوی" افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: با استاندار قم دومین جشنواره موضوعی "یک تصویر از یک حدیث رضوی" در قالب دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قم افتتاح شد.
جشنواره "یک تصویر از یک حدیث رضوی" افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در مراسم افتتاحیه اين جشنواره(ع)، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: مضجع شریف امام رضا(ع) و بارگاه منور و قدسی کریمه اهل بیت(س) همچون نگینی درخشان بر خاک ایران زمین بوده و سند افتخاری برای ساکنین این سرزمین در اطاعت از ائمه معصومین(ع) است.

وی با اشاره به نامگذاری دهه اول ذی القعده بنام دهه كرامت، اين دهه را فرصت مناسبی برای معرفی و تبيين هر چه بيشتر فرهنگ رضوی و فاطمی در جامعه دانست و افزود: دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش‌ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی بوده و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی است.

استاندار قم با اشاره به برگزاری جشنواره بين المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خدمت بزرگی است که موجب ترویج و نشر مفاهیم و معانی رضوی به نسل‌های مختلف می‌شود.

وی به برگزاری دومین جشنواره موضوعی "یک تصویر از یک حدیث رضوی" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار داشت: این روند که موجب می‌شود تصور ذهنی کودک به تصویر نقاشی و هنری تبدیل شود کار بزرگی است و باید استمرار داشته باشد.

پیریایی با تاکید بر اینکه به همت دولت، فعالیت‌های فرهنگی عظیمی در حال اجراست، تصریح کرد: با همکاری همه جانبه می‌توان در عرصه فرهنگی به موفقیت دست یافت و استانداری قم بر تعامل در زمینه‌های مختلف فرهنگی آمادگی دارد.

وی با اشاره به موقعيت و جايگاه ويژه قم به عنوان پايگاه جهان تشيع و خاستگاه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اين ويژگی قم را برای برای الگو شدن در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی مهيا كرده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.ynok49nwi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما