پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 31197
طی مراسمی با حضور لاریجانی و با مشارکت فعالان اقتصادی قم صورت گرفت

اهدا صدها سبد مواد غذایی به نیازمندان در قم/ تجلیل از خیرین

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی قم، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب سبدهای مواد غذایی به نیازمندان اهدا کردند.
اهدا صدها سبد مواد غذایی به نیازمندان در قم/ تجلیل از خیرین
به گزارش قم نیوز، همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) طی مراسمی که از سوی دبیرخانه فعالان اقتصادی قم طی با حضور علی لاریجانی نماینده مردم قم در خانه ملت و رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، فریدون همتی سرپرست استانداری قم برگزار شد، خیران، کمک‌های خود را در قالب سبدهای مواد غذایی به نیازمندان اختصاص دادند.

در این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه این مراسم طی سال‌های گذشته نیز با مشارکت دبیرخانه فعالان اقتصادی قم برگزار شده است بیان کرد: در سال‌های گذشته در این مراسم نسبت به آزادی زندانیان و دیگر امور خیر اهتمام شد.

عبدالله جلالی بیان کرد: در مراسم سال جاری نیز با مشارکت فعالان اقتصادی و خیران تصمیم گرفته شد که کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی در اختیار نیازمندان قرار گیرد و امیدواریم که خیران نیز مشارکت جدی در کمک رسانی به محرومان جامعه داشته باشند.

در این مراسم ابوالفضل حجازی، دبیر فعالان اقتصادی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دبیرخانه پرداخت و گفت: اعضای این دبیرخانه در کنار فعالیت‌های خود و برگزاری جلسات کارشناسی، در خدمت‌رسانی به نیازمندان پیشگام و منشا خیرات بسیاری بوده‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد از اساتید حوزه در سخنانی به بیان ویژگی‌های امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و گفت: امام حسن (ع) در امر رسیدگی به نیازمندان اهتمام جدی داشتند تا جایی که شرکت در اعتکاف را رها کردند تا از دیگران دستگیری داشته باشند.

در پایان این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم طی سخنان کوتاهی مشارکت در رفع مشکلات دیگران را اقدامی با ارزش دانست و گفت:‌ امیدواریم که این سنت همیشه پایدار باقی بماند.

در پایان این مراسم، از سوی کمیته امداد امام و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از خیرین قم از جمله ابوالفضل حجازی، نفی اسدالله زاده، حسن احمدلو، حسین آقاجانی، محسن صفایی، مجید صفایی، جعفر صابونچی، حسن صابونچی، رزاق مقانلو، مصطفی کرمانشاهی و اکبر الوند تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca06ne.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما