دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 32187
دبیر هیئت کاراته استان قم:

کاراته‌کای قم به مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نگار: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کای جوان و آینده‌دار استان با کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی ارومیه آمادگی خود را برای اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ نشان داد.
کاراته‌کای قم به مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود
به گزارش قم نگار، علیرضا برخورداری اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد کاراته‌کاهای قم در مسابقات بین‌المللی ارومیه بسیار خوب بود و نتایجی که ملی‌پوش جوان قم در این رقابت‌ها به دست آورد موجب حفظ موقعیت وی در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی شد.

وی خاطرنشان کرد: سطح فنی و کیفی رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی در شهر ارومیه بسیار بالا بود و حمیدرضا نجاتی با کسب مدال این رقابت‌ها ثابت کرد که از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی است و می‌تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

دبیر هیئت کاراته استان قم موفقیت کاراته‌کای قمی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی این رشته را ارزشمند دانست و تاکید کرد: نجاتی سابقه کسب مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا در سال قبل را دارد و یقینا با تجربه حضور در این میدان آسیایی و چندین جام بین‌المللی نماینده موفقی برای کاراته قم در مسابقات جهانی نیز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال یازدهمین دوره رقابت‌‌های بین‌المللی کاراته جام صلح و دوستی با حضور چهره‌های شاخص کاراته ایران و کشورهای مطرح این رشته برگزار شد و کاراته‌کای افتخارآفرین استان قم نیز در اوج آمادگی با حریفان خود به رقابت پرداخت و نشان نقره گرفت.

برخورداری افزود: تیم‌های ملی کاراته سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان باید نیمه دوم سال جاری در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان شرکت کنند و کادر فنی این سه تیم با اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های بین‌المللی جام صلح و دوستی به دقت آمادگی آنها را ارزیابی کرد.

وی عنوان کرد: در ترکیب تیم ملی رده سنی جوانان کاراته کشورمان که یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های ۲۰۱۵ قهرمانی جهان خواهد بود و در رقابت‌های بین‌المللی جام صلح و دوستی نیز حضور داشت، حمیدرضا نجاتی ستاره آینده‌دار کاراته استان قم نیز خوش درخشید و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

دبیر هیئت کاراته استان قم افزود: نجاتی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم برای همراهی تیم ملی در ادامه اردوهای آماده‌سازی این تیم نیز انتخاب شد، ضمن اینکه نجاتی با توجه به سابقه درخشان در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا برای کسب مدال از پیکارهای جهانی نیز آمادگی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: این کاراته‌کای مستعد و آینده‌دار بعد از موفقیت در کسب مدال نقره مسابقات رده سنی جوانان جام بین‌المللی صلح و دوستی، این هفته باید بار دیگر در تمرینات تیم ملی کاراته شرکت کند تا شایستگی‌های خود برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را بیشتر نشان دهد.

برخورداری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کاراته جوانان و فدراسیون کاراته کشورمان‏، کاراته‌کاهای رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران وارد اردوی جدید آمادگی خود می‌شوند تا برای مسابقات جهانی اندونزی به بهترین شرایط برسند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca06ne.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما