چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 28137
رئیس هیئت بوکس استان قم:

نگاه مردم و رسانه‌ها به رشته بوکس تغییر کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بوکس قم با بیان اینکه بوکسور قمی بخت مسلم حضور در المپیک ریو است گفت: نگاه مردم و رسانه‌ها به بوکس باید تغییر کند زیرا هنوز به این رشته، به چشم یک رشته خشن نگریسته می‌شود.
نگاه مردم و رسانه‌ها به رشته بوکس تغییر کند
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری اظهار داشت: راه اندازی خانه بوکس نقش مهمی در توسعه این رشته در قم دارد و در حال حاضر، تعداد زیادی از بوکسورهای جوان در خانه بوکس در حال آموزش و تمرین هستند و نتایج بوکسورهای جوان قم در مسابقات قهرمانی کشور نشانگر روند رو به رشد این رشته در قم است.

وی افزود: با توجه به توسعه بوکس در قم، پیش بینی می‌کنیم ورزشکاران ما در سال‌های آینده حرف‌های زیادی در سطح کشور برای گفتن داشته باشند و تعداد ملی پوشان قم در تیم‌های ملی بوکس به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

رئیس هیئت بوکس قم گفت: یکی از مشکلات عمده بوکس هم در قم و هم در کل کشور این است که هنوز به این رشته، به چشم یک رشته خشن نگریسته می‌شود در حالی که آسیب‌های این رشته در مقایسه با رشته‌ای عمومی مثل فوتبال نزدیک به صفر است.

جعفری بیان کرد: نگاه مردم و رسانه‌ها به بوکس باید تغییر کند و نقش رسانه‌ها در معرفی کردن رشته بوکس به عنون رشته‌ای جذاب و فاقد خشونت، بسیار حائز اهمیت است و پوشش تصویری محدود رقابت‌های اینچئون نظر بسیاری از مردم را نسبت به بوکس تغییر داده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: محمد مردی بوکسور قمی با موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس کشورمان به مرحله اصلی اردوی آماده‌سازی این تیم راه پیدا کرد

رئیس هیئت بوکس قم تصریح کرد: این بوکسور قمی که سابقه حضور در مسابقات جوانان جهان در کلمبیا را در کارنامه دارد بخت مسلم حضور در المپیک ریو است و در انتخابی مسابقات آسیایی اینچئون نیز در آخرین لحظات به کره جنوبی اعزام نشد.

جعفری خاطرنشان کرد: محمد مردی در وزن ۵۶ کیلوگرم جواز حضور در اردو را به دست آورده است و خود را در کنار رقبایی همچون رضا کرزوری و آرش شمس برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی آماده می‌کند.
https://qomnews.ir/vdca06nu.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما