شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47127
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام 8 دوومیدانی‌کار قم به مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم گفت: با توجه به سهمیه در نظر گرفته از سوی فدراسیون دوومیدانی با هشت دوومیدانی‌کار در مسابقات نوجوانان ایران به میدان می‌رویم.
اعزام 8 دوومیدانی‌کار قم به مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون دوومیدانی تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا 29 اسفند ماه سال 1381 امکان حضور در این مسابقات را دارند و تعداد 6 دوومیدانی‌کار به همراه یک مربی و سرپرست نماینده قم در این پیکارها خواهند بود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 10 هزار متر پیاده‌روی، سه هزار متر با مانع از ارتفاع 91 سانتیمتر، 400 متر با مانع از اترفاع 84 سانتیمتری برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم افزود: سایر رشته‌های مسابقات قهرمانی دوومیدانی پسران نوجوان ایران نیز پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه پنج کیلویی، پرتاب دیسک یک و نیم کیلویی، پرتاب نیزه 700 گرمی، پرتاب چکش پنج کیلوگرمی، پرش با نیزه، ده‌‌گانه و دو امدادی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات در هر ماده به شکل نهایی برگزار می‌شود و هر دوومیدانی‌کار در دو رشته انفرادی و یک رشته امدادی امکان حضور در این رقابت‌ها را دارد، عنوان کرد: سهمیه استان‌ها بر اساس نتایج نونهالان و نوجوانان منطقه‌ای سال 95 مشخص شده است.

اسحاقی در ادامه بیان کرد: بر این اساس استان‌های خراسان‌رضوی، قم، همدان، گلستان، تهران، زنجان، کرمانشاه و اصفهان به همراه یک مربی و سرپرست مجموعا با 10 نماینده به این مسابقات می‌آیند و قم امیدوار به کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی از اکثر رشته‌ها است.

وی یاد آور شد: بعد از برگزاری جلسه فنی مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها در روز سی‌ام فروردین‌ماه، رقابت‌ها در روزهای 31 فروردین و اول اردیبهشت ماه به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود و نمایندگان قم در اوج آمادگی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca06ny.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما