چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42177
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم
با تقدیر از سردار سیدی

فرمانده جدید لشکر عملیاتی سپاه استان قم معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: اسدالله گنجعلی طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی به عنوان فرمانده جدید لشکر عملیاتی 17 علی‌بن ‌ابیطالب(ع) سپاه استان قم معرفی شد.
فرمانده جدید لشکر عملیاتی سپاه استان قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تودیع سردار سید علی سیدی فرمانده سابق لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع) سپاه استان قم و معارفه اسدالله گنجعلی به عنوان فرمانده جدید این رده عملیاتی با حضور جمعی از مسؤولان استانی در حسینیه پادگان عملیاتی خیبر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از تلاش‌های لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع) در راستای حراست از مرزهای نظام اسلامی تقدیر کرد و گفت: این مجموعه تاکنون توانسته در میان لشکرهای استانی به شیوه مطلوبی درخشش داشته باشند که امیدواریم با تغییرات جدید به دستاوردهای گسترده‌تری برسد.

همچنین گنجعلی فرمانده جدید لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه این رده عملیاتی برای اجرای ابلاغ‌ها هماهنگی مطلوبی با رده‌های مختلف سپاه و بسیج دارد، تصریح کرد: امیدواریم امسال در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد حفظ و تقویت توان نظامی سپاه عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم به عنوان دیگر سخنران این مراسم خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان رهبر انقلاب اسلامی اینکه گفته می‌شود یک موضوع خاصی سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشته، سخن اشتباهی است چراکه در حقیقت سایه جنگ نظامی با آمادگی ملت، اقتدار نظام و قدرت نظامی ایران از سر مردم برداشته شده است.

در پایان این مراسم سیدی فرمانده سابق لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه خدمت‌گذاری در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی نصیب هر فردی نمی‌شود، مطرح کرد: این لشکر عملیاتی توانسته در کارنامه خود عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca06ny.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما