دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : 37867
منبع : خبرگزاری مهر

دو و میدانی کاران قم برای حضور در مسابقات جوانان کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: فهرست دو و میدانی کاران قم برای حضور در مسابقات جوانان کشور مشخص شد.
دو و میدانی کاران قم برای حضور در مسابقات جوانان کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، علی رضایی  اظهار داشت: تیم‌های دو و میدانی مردان و زنان قم اوایل اردیبهشت‌ماه در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی پیست افتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود روی پیست می‌روند.

وی افزود: در مسابقات جوانان کشور در بخش بانوان که روزهای دوم و سوم اردیبهشت برگزار می‌شود تیم دو و میدانی بانوان قم با یک شرکت کننده شامل زهره شهبازی در ماده ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر به میدان خواهد رفت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در مسابقات بخش مردان در رده سنی جوانان که ۵ و ۶ اردیبهشت به انجام می‌رسد تیم دو و میدانی قم با حضور ۴ ورزشکار به میدان گام می‌گذارد که محمدرضا فریدی شاخص‌ترین چهره این جمع است.

رضایی بیان داشت: فریدی در مواد ۲۰۰ و ۴۰۰ متر برای تیم دو و میدانی قم مسابقه می‌دهد و امیر فرشادی در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دیگر نماینده استان قم است و محسن سالاری در پرش با نیزه و علی کشاورز در ۱۰۰ متر با مانع دیگر نمایندگان قم هستند.

وی عنوان کرد: پس از برگزاری مسابقات جوانان کشور، مسابقات آغاز فصل کشور را در پیش داریم که در شیراز برگزار می‌شود و می‌خواهیم در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم و علاوه بر نفرات جوان ما، دو و میدانی کاران با سابقه‌تر به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: محسن ربانی در پرش با نیزه در این مسابقات بار دیگر به میادین باز می‌گردد و برای تیم دو و میدانی استان قم مسابقه می‌دهد و امیدواریم بتوانیم در مسابقات اغاز فصل نتایج خوبی به دست بیاوریم.

رضایی افزود: مشکلات ما در بخش بانوان پابرجاست و نفرات ما توانایی رفتن به ورزشگاه یادگار امام را ندارند و مجبور هستند در بوستان‌ها و در شرایط غیر استاندارد تمرین کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0ane.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما