چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 43897
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره کاراته قم طلای جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد

قم نيوز : قم نیوز: ستاره کاراته استان قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدال مسابقات جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد.
ستاره کاراته قم طلای جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد
به گزارش قم نیوز، این چهره پرفروغ و پرافتخار کاراته استان و کشورمان امیر مهدی‌زاده دارنده دو مدال طلا و یک برنز مسابقات کاراته قهرمانی جهان، مدال‌های طلا و برنز قهرمانی آسیا، مدال طلای بازی‌های آسیایی و نشان طلای کاراته دانشجویان جهان است.

مهدی‌زاده که با موفقیت اخیر خود در کسب مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای پیکارهای کاراته 2016 قهرمانی جهان، پرافتخارترین کاراته‌کای ایرانی تاریخ پیکارهای جهانی محسوب می‌شود، مدال طلای با ارزش خود را به رهبر معظم انقلاب اهداء کرد.

این قهرمان با اخلاق و ارزنده امروز به اتفاق جامعه بسیج کشور در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز بسیج با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای دیدار و مدال طلای خود در مسابقات جهانی 2016 را به ایشان اهداء کرد.

در این دیدار صمیمی امیر مهدی‌زاده لحظاتی با مقام معظم رهبری نیز گفت‌وگو کرد و رهبر انقلاب از وی راجع به موفقیت اخیر در مسابقات کاراته قهرمانی جهان جویا شد و مهدی‌زاده نیز توضیحاتی راجع به این موفقیت ارائه و سپس مدال خود را به معظم‌له تقدیم کرد و رهبر معظم انقلاب نیز ضمن پذیرش این مدال، بار دیگر طلای با ارزش مهدی‌زاده را به وی بازگرداندند.

امیر مهدی‌زاده آبان ماه امسال در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان به عنوان کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم همراه با دیگر ملی‌پوشان راهی رقابت‌های کاراته 2016 قهرمانی جهان در شهر لینز اتریش شد و با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

این در حالی است که ستاره کاراته استان و کشورمان دو سال قبل در مسابقات جهانی 2014 به میزبانی شهر برمن آلمان نیز عضو تیم ملی اعزامی کاراته ایران بود و در وزن منهای 60 کیلوگرم بر سکوی سوم آن رقابت‌ها ایستاد و نشان برنز کاراته جهان را به دست آورد.

مهدی‌زاده در سال 2015 به عنوان عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت و در این مسابقات نیز به مدال طلا دست یافت و قهرمان شد، ضمن اینکه در پیکارهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان نیز به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافته است.

انتهای پیام /135
https://qomnews.ir/vdca0any.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما