پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 38307
منبع : خبرگزاری مهر

۶ تیرانداز قمی به مسابقات آزاد کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام ۶ تیرانداز قمی در دو بخش مردان و زنان به مسابقات آزاد کشور خبر داد.
۶ تیرانداز قمی به مسابقات آزاد کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: تیراندازان قمی به منظور حضور در مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی کشور و نیز کسب سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی کشور راهی تهران خواهند شد.

وی افزود: مرحله اول مسابقات آزاد کشوری در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه یعنی پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و کسب حد نصاب لازم در این مسابقات به معنای کسب ورودی مسابقات قهرمانی کشور است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: این مسابقات قرار است در سالن تخصصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران و در بخش تفنگ بادی به انجام برسد و تیم اعزامی قم شامل ۶ تیرانداز خواهد بود.

متقیان‌نژاد بیان داشت: هادی غرباقی تنها عضو تیم تیراندازی قم در بخش مردان است در حالی که این تیرانداز سال گذشته در مسابقات آزاد زمستانه کشور مقام نخست را کسب کرد و عضو تیم پاس قوامین در لیگ بر‌تر تیراندازی است.

وی عنوان کرد: رویا صبح خیز، ‌ مینا روحیان، ‌ فهیمه زند، ‌ فاطمه حسین‌زاده و عطیه قدمی بانوان تیرانداز قمی ترکیب تیم ۵ نفره بانوان تیرانداز قم را تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در مورد وضعیت سالن تیراندازی قم تصریح کرد: سالن‌های جدیدی برای تیراندازان در نظر گرفته شده که مشغول تجهیز آن هستیم و به زودی برای تمرین ورزشکاران قمی مهیا می‌شود اما وضعیت سالن شهید زین الدین همچنان نامشخص است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0ene.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما