شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 30387
آیت الله نوری همدانی:

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان مهم‌ترین مسئله در رشد جمعیت را فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان دانست و گفت: مسئولان و همه نهاد‌ها باید با همکاری یکدیگر شرایط اشتغال و کار و مسکن جوانان را فراهم کنند تا ازدواج در جامعه ترویج پیدا کند.
مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مبلغان و کار‌شناسان موسسه اندیشه مسطور با اشاره به اهمیت مسئله رشد جمعیت در کشور اظهارداشت: مسئله رشد جمعیت یک مسئله فرهنگی است که نیازمند تشریک مساعی بین تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها است.

مرجع تقلید شیعیان مهم‌ترین مسئله در رشد جمعیت را فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان دانست و افزود: مسئولان و همه نهاد‌ها باید با همکاری هم شرایط اشتغال و کار و مسکن جوانان را فراهم کنند تا ازدواج در جامعه ترویج پیدا کند و جوانان به خاطر این مسائل از فرزند آوری امتناع نکنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه جوانان از منابع قدرت هر نظام و حکومتی هستند، تصریح کرد: در جامعه‌ای که پیر باشد دفاع از ارزش‌ها نیز کمتر می‌شود در زمان جنگ تحمیلی این جوانان بودند که با احساس مسئولیت خود در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و آن دوران را با عزت و افتخار پشت سر گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه تا تشریک مساعی نباشد کاری از پیش نمی‌رود، خاطرنشان کرد: در کنار مسئولان و دولت مبلغان نیز باید مسئله رشد جمعیت را در جامعه تبلیغ کنند و جامعه به اهمیت این موضوع پی ببرد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید برمسئله عفاف و حجاب نیز گفت: عفاف و حجاب دو مقوله مجزا هستند و دولت باید در این مسئله حجاب کارمندان را مورد توجه قرار دهد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب و اسلام است که باید عملی شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در این زمینه نیز پیگیر باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0ene.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما