سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 52347
منبع : خبرگزاری تسنیم
عضو شورای شهر قم:

برخورد با معضل سد معبر در قم نیازمند انسجام و قدرت بیشتر است

عدم دخالت مأموران شهرداری در فوت میوه‌فروش قمی
قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در مسئله مربوط به فوت میوه‌فروش قمی هیچگونه تصاویری که نشان دهد وی در اثر ضرب‌وجرح مأموران شهرداری به قتل رسیده، وجود ندارد.
برخورد با معضل سد معبر در قم نیازمند انسجام و قدرت بیشتر است
به گزارش قم نیوز، محمود مسگری در دویست و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به‌ پایان دوره شورای چهارم و شروع فعالیت شورای اسلامی پنجم شهر اظهار داشت: شورای چهارم صادقانه در جهت رفع کاستی‌ها و مشکلات شهری قدم‌ برداشت که در شورای بعدی باید ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم بابیان دو حادثه تلخ مرتبط با نهاد شهرداری در روزهای اخیر گفت: این دو حادثه بسیار تلخ و متأثرکننده بود که امیدواریم دیگر شاهد آن نباشیم.

مسگری خاطرنشان کرد: مسئله خودسوزی در مقابل ورودی شهرداری به خاطر عدم صلاحیت و کار درست فنی از سوی شخص متوفی بوده که نشانگر رسیدگی و توجه شهرداری قم در حسابرسی‌های خود است.

وی ناهنجاری و معضلات شهری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: معضلات شهری دغدغه و سبب رنج تمامی دلسوزان شهری است که باید در راه درمان و رفع معضلات شهری، ارگان‌های مربوطه باقدرت بیشتری فعالیت خود را ادامه دهند.

مسگری عنوان کرد: در مسئله مربوط به فوت میوه‌فروش قمی هیچگونه تصاویری که نشان دهد وی در اثر ضرب‌وجرح مأموران شهرداری به قتل رسیده است وجود ندارد.

وی از اقدامات شهرداری در زمینه معضل سد معبر قدردانی کرد و گفت: شهرداری باید باقدرت و انسجام بیشتری در این مسیر قدم بردارد و از جوسازی‌های رسانه‌هایی که برای تسویه‌حساب شخصی به میدان آمده‌اند ترسی به دل راه ندهد.

مسگری با اشاره به‌پایان کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: شورای چهارم یکی از پاک دست‌ترین و خدوم ترین شوراهای شهر قم بود که همواره در برابر افکار عمومی و در مقابل رسانه‌ها پاسخگو بوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0enm.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما