دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46317
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی خبر داد:

آماده‌سازی گردان الی بیت‌المقدس با حضور 240 بسیجی / رزمایش امداد و نجات در اسفندماه برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی از آماده‌سازی گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت با حضور 240 نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه در قالب سه گروهان برای اجرای رزمایش امداد و نجات در اسفندماه خبر داد.
آماده‌سازی گردان الی بیت‌المقدس با حضور 240 بسیجی / رزمایش امداد و نجات در اسفندماه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن ضیایی با اشاره به اینکه دوره‌های حفظ انسجام به صورت مستمر برای گردان الی بیت‌المقدس حوزه شهید امرالله قربانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مرحله از دوره‌ها به منظور سازماندهی مطلوب‌تر گردان الی بیت‌المقدس ۲۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه فراخوان شدند.

وی اضافه کرد: فراخوان ۲۴۰ نفری گردان الی بیت‌المقدس حوزه شهید امرالله قربانی طی روزهای شانزدهم، هجدهم و ۲۲ بهمن‌ماه در سالن‌های اجتماعات پایگاه شهدای جهاد، حوزه شهید امرالله قربانی و مسجد زینبیه پایگاه شهید رجایی برگزار شد.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف برای بسیجیان گردان الی بیت‌المقدس یاد کرد و گفت: بسیجیان در این کلاس‌های آموزشی با مباحث مرتبط در حوزه‌های امداد و نجات، بهداشت، ایست و بازرسی و گشت عملیاتی آشنا شدند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه شهید امرالله قربانی طی سال‌های متوالی رزمایش امداد و نجات را به شیوه مطلوبی برگزار کرده است، گفت: امیدواریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام هماهنگی‌های لازم بسیجیان این گردان در دیگر رزمایش‌ها نیز به شیوه چشمگیری نقش‌آفرینی کند.

ضیایی در مورد اجرای رزمایش امداد و نجات گردان الی بیت‌المقدس حوزه شهید قربانی عنوان کرد: گردان حوزه شهید قربانی به عنوان یکی از گردان‌های برتر استان قم شناخته شده است به همین علت رزمایش امداد و نجات این گردان به مدت دو روز در اوایل اسفندماه با حضور فرماندهان و بازرسان ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای سراجه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم ادامه داد: در رزمایش امداد و نجات حوزه شهید قربانی به صورت نمادین با استفاده از انفجارهای سطحی یک ساختمان مسکونی تخریب می‌شود و بسیجیان در قالب نیروهای مختلف امدادی از جمله آتش‌نشان، امدادگر و نیروی انتظامی در صحنه حاضر می‌شوند و به خانواده‌های آسیب دیده کمک رسانی می‌کنند.

ضیایی در پایان سخنان خود به حضور پرشور بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه شهید امرالله قربانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: بسیجیان گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت بسیج تامین امنیت بخشی از مسیر راهپیمایی را نیز بر عهده داشتند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdca0eny.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما