شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 28687
عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی قم:

مسئولان قم نگاه ویژه‌ای به کارگران ساختمانی دارند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم گفت: مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به کارگران ساختمانی دارند و نسبت به آینده درخشان‌تر این قشر امیدوار هستیم.
مسئولان قم نگاه ویژه‌ای به کارگران ساختمانی دارند
به گزارش قم نیوز، علی درویش طی نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های فرهنگی در دهه فجر بیان کرد: کارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تداوم آن داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه کارگران در روزهای سخت مبارزه با رژیم ستم شاهی، همراه با مردم در میدان بودند، افزود: وظیفه امروز ما این است که علاوه بر گرامیداشت باشکوه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به تهاجم‌های فرهنگی دشمن در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.
 
نایب رئیس انجمن صنفی گچ‌کاران استان قم با بیان اینکه تشکل‌های کارگری همراه با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، نشان‌دهنده عشق و ارادت ما به اسلام، انقلاب و پیروی از امام (ره) و رهبری است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این دهه بتوانیم با اقدامات فرهنگی خود، مردم را نسبت به تلاش دشمن در ضعیف نشان دادن انقلاب اسلامی آگاه کنیم.
 
درویش به برخی از اقدامات گسترده‌ای که برای رفاه کارگران ساختمانی انجام شده است، اشاره و تاکید کرد: مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به کارگران ساختمانی دارند و نسبت به آینده درخشان‌تر این قشر امیدوار هستیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca0inu.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما