يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46687
منبع : ایسنا
رئيس ستاد انتخابات استان قم:

انتقادات از دولت نبايد به سياه نمايي تبديل شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به تبليغات زودهنگام به بهانه هاي مختلف و از نوع سياه نمايي در بعضي جلسات، گفت: با افراد متخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.
انتقادات از دولت نبايد به سياه نمايي تبديل شود
به گزارش قم نیوز، احد جمالي روز یکشنبه در هفتمين جلسه ستاد انتخابات استان قم، ضمن تسليت درگذشت حضرت ام البنين (س)، بر ضرورت دريافت اخبار انتخاباتي طي روزهاي باقيمانده تا انتخابات تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه تبليغات زودهنگام به بهانه هاي مختلف و از نوع سياه نمايي در بعضي جلسات را شاهد هستيم  افزود: برخي افراد كه خود مسئول يك حزب سياسي هستند دچار تخلفات انتخاباتي مي شوند كه بايستي توجه لازم در اين زمينه صورت بگيرد.
معاون استاندار قم با اشاره به اينكه خروجي بعضي جلسات به نفع نظام و حاكميت نيست ادامه داد: اميدواريم كه همه افراد تقوا، قانونمداري و ادب لازم در اين زمينه را داشته باشند.
جمالي ادامه داد: در شرايط ناامن منطقه و در حاليكه دشمنان در پي ضربه زدن به نظام اسلامي هستند بايستي با يكديگر اتحاد داشته باشيم.
وي در ادامه با اشاره به برگزاري همايش "شوراها، تخصص و كارآمدي" در روز چهارشنبه افزود: بايستي تلاش شود تا طيف وسيع تري از مردم نسبت به بحث مهم شوراها و نقش تاثيرگذار خود در آينده ي شهر قم آشنا شوند.
رئيس ستاد انتخابات استان يكي از عوامل عقب افتادگي را نگاه سياسي به همه مسائل عنوان و تصريح كرد: در مسئله مديريت شهري بايد تلاش كنيم تا افراد متخصص انتخاب شوند.
جمالي در ادامه با اشاره به جمعيت بيش از يك ميليوني شهر قم ادامه داد: قم به عنوان يك كلانشهر در كشور مطرح است و شوراي انتخابي مردم بايستي از ظرفيت، تخصص و توانايي لازم براي اداره ي اين شهر برخوردار باشد.
معاون استاندار قم خاطرنشان كرد: شهر مقدس قم پايگاه جهان اسلام، دروازه ورودي پايتخت كشور و محل تردد چندين استان كشور است و طي دهه هاي اخير شاهد رشد چند برابري جمعيت اين شهر بوده ايم كه همين مسئله اهميت انتخاب افراد توانمند و دورانديش را دوچندان مي كند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0iny.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما