شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 52527
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد:

ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته خبر داد.
ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته
ارائه آموزش‌های مهارتی به 28 هزار قمی در سال گذشته
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده که تمام خدمات آموزشی مرتبط با شهرداری‌ها را در بر می‌گیرد گفت: در این تفاهم‌نامه عمده خدمات آموزشی شهرداری‌ها و مجموعه‌های تابعه پیش‌بینی شده است که به عنوان یک سند بالادستی می‌توان از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه شهرداری و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: در اداره کل فنی و حرفه ای استان 200 نفر پرسنل و بیش از 50 استاد متخصص در هشت مرکز ثابت و 200 آموزشگاه دارای مجوز در استان دارا هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با بیان اینکه در سال گذشته به 28 هزار نفر آموزش‌های مهارتی ارائه شده است خاطرنشان کرد: رشته‌های کاری این اداره کل ،بسیار زیاد است و دو مرکز آموزش عالی در شهر قم داریم و در تمام زمینه‌ها خصوصا اشتغال و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار فعالیت می‌کنیم.

وی یکی از رویکردهای ویژه این سازمان را توانمندسازی نیروها عنوان کرد و گفت: تفاهم نامه با ادارات مختلف استان منعقد شده و خدمات متنوعی ارائه می‌کنیم.

عطارنیا با اشاره به مجوز این اداره کل برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت اذعان کرد: گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای بین‌المللی است و ارزش بالایی دارد و 160 کشور جهان گواهینامه و ترجمه آن را می‌پذیرند.

وی با اشاره به اعتبار ویژه خدمات آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای بیان کرد: انتظار داریم در شهرداری که مجموعه‌ای بزرگ و توانمند است، با توجه به سطح خدمات نگاه سرمایه‌گذاری به حوزه آموزش داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0mnm.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما