سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 24537

رای مردم در نظام جمهوری اسلامی بسیار با ارزش است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به نقش و رای مردم اهمیت بسیار زیادی می دهد و این یک ویژگی بسیار مهم و اساسی است.
رای مردم در نظام جمهوری اسلامی بسیار با ارزش است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار روسا و مدیران پلیس تخصصی ناجا، راهور، آگاهی و اطلاعات با اشاره به اینکه کار اصلی علمای دینی هدایت مردم است اظهار کرد: شنیدن کار آسانی است اما عمل کردن به فرامین الهی بسیار سخت است هرچند دارای شیرینی بسیار زیادی است.

وی با اشاره به انیکه چه کسی آدمی را دعوت می‌کند نیز دارای اهمیت است تصریح کرد: عده‌ای تصور می‌کنند پیامبر نباید از جنس بشر بوده و مانند انسان زندگی کند که این موضوع مشکل دیگری در دعوت به سوی خدا ایجاد می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پیامبر از جنس همین مردم بودند، خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی پیامبر اسلام(ص) صبر و بردباری بود و ایشان با صبر فراوان توانست دین اسلام را پایه گذاری کند.

آیت الله علوی پرپانی گفت: خدمت به کردم سیره اهل بیت بوده است و مسئولان نظام نباید از آن غفلت کنند زیرا مگر می شود مدعی دین بود و در مسیر پیشوایان حرکت نکرد بر اساس همین آموزه های دینی محبوب‌ترین مردم کسی است که به فکر دیگران باشد و مغبوض‌ترین نیز کسی است که تنها به زندگی خود اهمیت دهد و به دیگران بی‌توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به نقش و رای مردم اهمیت بسیار زیادی می دهد و سعی می کند مردم را در تمامی امور دخالت دهد و این یک ویژگی بسیار مهم و اساسی است که سبب تفاوت بین نظام های دیگر با نظام جمهوری اسلامی می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0mnu.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما