پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 42997
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

آیت‌الله طباطبایی قمی مدافع حریم امامت و ولایت بود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در پیامی رحلت آیت‌الله حاج سیدتقی طباطبایی قمی را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت‌الله طباطبایی مدافع حریم امامت و ولایت، شیفته و دلباخته حضرت سید الشهداء(ع) بود.
آیت‌الله طباطبایی قمی مدافع حریم امامت و ولایت بود
به گزارش قم نیوز، در پیام تسلیت آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که فقیه اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع)، مدافع حریم امامت و ولایت، شیفته و دلباخته حضرت سید الشهدا(ع) مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله حاج سیدتقی طباطبایی قمی دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند.

در ادامه این پیام آمده است: آن عالم برجسته، خلف صالح مرجع و زعیم بزرگ عالم تشیع مرحوم آیت‌الله حاج آقا حسین طباطبایی قمی بود که عمر مبارک خود را در خدمت به مولا و سرور خود حضرت بقیة‌الله الاعظم، اعلای کلمة‌الله و ترویج معارف حقه اهل بیت‌(ع) سپری کرد و با تألیف کتاب‌های ارزنده فقهی و اصولی که نشان از دقت و امعان نظر و تحقیق عالمانه آن فقید سعید است به حوزه‌های علمیه خدمت فراوان داشت. حقیر که از علاقمندان به ایشان و خاندان بزرگ طباطبایی قمی هستم بسیار در فقدان آن عالم ربانی متأثر شدم.

در این پیام خاطرنشان شده است: خوشا به سعادت ایشان که در کربلای معلی در جوار امام مظلومان و سالار شهیدان بعد از زیارت حضرات ائمه معصومین‌(ع) دعوت حق را لبیک گفت و مهمانی آن بزرگواران را پذیرفت.

در این تصریح شده است: رحلت این فقیه عالی مقام را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم (عج)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بیت شریف به خصوص آقازاده فاضل ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0ony.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما