پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 41277
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با هفته دولت انجام شد

سفر استاندار قم به بخش مرکزی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم همزمان با هفته دولت و به منظور بررسی مسائل و مشکلات منطقه، به بخش مرکزی سفر کرد.
سفر استاندار قم به بخش مرکزی
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی همزمان با هفته دولت و در سفر به بخش مرکزی، از پروژه‌های عمرانی این بخش بازدید و ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با اهالی، پروژه‌های آماده بهره برداری را افتتاح کرد.

استاندار قم در ابتدای این سفر از پروژه در حال احداث درمانگاه قمرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این طرح قرار گرفت.

در ادامه صادقی از شرکت تعاونی روستایی بانوان فعال در زمینه تولید صنایع دستی و کیف و کفش بازدید کرده و در گفت‌وگو با بانوان شاغل در این واحد، بر لزوم تلاش در راستای رفع موانع واحدهای تعاونی تاکید کرد.

همچنین استاندار قم در این سفر، چند طرح هادی روستایی دهستان قمرود را افتتاح کرد، برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 6 میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم هزینه شده است.

استاندار قم در ادامه با حضور در مسجد ولی عصر(عج) روستای کوه سفید بخش مرکزی، ضمن دیدار با اهالی، طی سخنانی به تبیین خدمات و دستاوردهای سه ساله دولت پرداخت.

دیدار با یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس روستای کوه سفید پایان‌بخش برنامه سفر استاندار قم به بخش مرکزی بود که با اهدای لوح تقدیر از این جانباز سرافراز تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0uny.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما