جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 43257
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد

مصاف 4 تیم قمی با رقبای مدعی قهرمانی در لیگ کاراته پسران ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت کاراته استان قم از رویارویی چهار تیم قمی با رقبای مدعی کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته پسران باشگاه‌های کشور خبر داد.
مصاف 4 تیم قمی با رقبای مدعی قهرمانی در لیگ کاراته پسران ایران
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار  اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی کاراته بزرگ‌سالان کشورمان درگیر رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان بود و تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال نیز آماده اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا می‌شوند، فصل جدی لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور با تصمیم فدراسیون کاراته فعلاً در رده‌های پایه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رقابت‌های لیگ نونهالان و همچنین جوانه‌های کاراته باشگاه‌های کشور به همراه لیگ آینده‌سازان برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: نمایندگان قم نیز در هر دو بخش کاتا و کومیته برای کسب عناوین برتر و تداوم موفقیت‌های کاراته قم با حریفان درگیر رقابت هستند.

رئیس هیأت کاراته استان قم در ادامه به رقابت نمایندگان قم در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ‌های پایه کاراته باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در بخش پسران روز جمعه چهاردهم آبان ماه در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد و نمایندگان قم نیز به مصاف حریفان می‌روند.

وی یادآور شد: در مسابقات لیگ آیند‌ه‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور و در گروه نخست مرحله مقدماتی این هفته تیم کاراته پاس قم در مرحله سوم با قرعه استراحت روبه‌رو شده است و کادر فنی و اعضای این تیم فرصت خوبی دارند تا نظاره‌گر عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ باشند.

برخوردار افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای مرحله چهارم نیز امروز برگزار می‌شود و تیم کاراته باشگاه پاس قم در دیداری فوق‌العاده حساس مقابل تیم کاراته باشگاه شهرداری ساوه یکی از تیم‌های مدعی این فصل به میدان خواهد رفت.

وی یادآور شد: رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور نیز امروز به انجام می‌رسد و در بخش کاتا تیم کاتای باشگاه کارن قم که یکی از تیم‌های مدعی این فصل از مسابقات به شمار می‌رود بعد از دو مسابقه هفته نخست این هفته استراحت دارد و نظاره‌گر دیگر رقابت‌ها خواهد بود.

رئیس هیأت کاراته استان قم عنوان کرد:‌ در گروه دوم رقابت‌های لیگ کاتای رده سنی نونهالان باشگاه‌های ایران نیز امروز چند مسابقه حساس برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم کاراته باشگاه کارن قم دو دیدار با تیم کاتای آکادمی نوری می‌رود تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بهتر کند.

وی اضافه کرد: در مسابقات لیگ کومیته جوانه‌های کاراته باشگاه‌های کشور‏، در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم شهدای قم در نخستین مسابقه خود از مرحله سوم بازی‌ها به مصاف تیم شهید کبکانیان تهران می‌رود و در مرحله چهارم با تیم کاراته هیأت البرز دیدار خواهد کرد.

برخوردار در پایان اظهار کرد: در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ جوانه‌های کاراته ایران نیز تیم پاس قم حضور دارد که در مرحله سوم دیداری بسیار مهم با یکی از تیم‌های همیشه مدعی لیگ یعنی لبنیات ارژن فارس انجام می‌دهد و در مرحله چهارم این رقابت‌ها برابر تیم کاراته هیأت خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0uny.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما