سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46227
حجت‌الاسلام حاج صادقی:

سپاه از سنگرنشینی انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند / ایران سنگ فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با وجود تهاجمات دشمنان مختلف داخلی و خارجی سپاه از سنگرنشینی انقلاب ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند و نسبت به گردن‌کشی‌های ترامپ بی‌توجه است چراکه این مجموعه مصمم است تا با ویرانی کاخ نشین‌ها جامعه بشریت را آماده ظهور کند.
سپاه از سنگرنشینی انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند / ایران سنگ فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی دوشنبه شب در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه ملت باید وظایف خود نسبت به انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دهند، اظهار کرد: دشمن به دنبال از بین بردن دستاورد ماندگاری انقلاب اسلامی است و در این مسیر با همه داشته‌های خود به میدان آمده است.

وی از تشکیل اتاق فکر در کشورهای غربی برای تضعیف انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: اندیشمندان غربی اعتقاد دارند که انقلاب مرگ تدریجی استکبار را رقم می‌زند به همین علت با استفاده از راهکار نفوذ و تعامل به دنبال جلوگیری از تحقق این هدف هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ میان ایران و آمریکا بر سر ایمان و کفر است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی برای نفوذ در نظام اسلامی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی نفوذ دشمن تهدید بزرگی برای انقلاب اسلامی است، مطرح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی بر قدرت مردمی خود تکیه دارد به همین علت باید این قدرت را هدف قرار دهد تا بتواند تضعیف انقلاب را رقم بزند.

حاج صادقی ماندگاری در مسیر انقلاب را از اولویت‌های مورد نیاز تحقق اهداف اسلام دانست و عنوان کرد: پرتو انقلاب اسلامی کشورهای مختلف را مورد تاثیر قرار داده به همین علت بستر تحقق تمدن نوین اسلامی شکل گرفته و می‌تواند زمینه‌ساز تحقق اهداف مورد نظر اسلام باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به مراکز اصلی کشور است، اضافه کرد: مکتب اسلام یکی از ارکان انقلاب اسلامی است که دشمن برای تضعیف این مکتب برنامه مشخصی داشته و تا کنون در راستای رسیدن به این هدف به صورت گسترده پروژه اسلام‌هراسی را دنبال کرده و با تحریف آموزه‌های دینی اسلام به دنبال بی‌خاصیت نشان دادن اسلام است.

حاج صادقی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال دین‌دار بدون روحیه انقلابی است، اظهار کرد: دشمن برای خاموش کردن موتور اسلام تخریب عقاید دینی جوانان را دنبال می‌کند و در نقطه مقابل حوزه‌های علمیه به عنوان سنگرنشین و مدافع اسلام ناب محمدی(ص) باید اقدامات متقابل داشته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: با وجود اینکه رهبر انقلاب اسلامی به موضوع انقلابی ماندن تاکید دارند برخی به روزرسانی ادبیات انقلاب را مطرح کردند تا بگویند دیگر ادبیات امام خمینی(ره) پاسخگو نیست در حالی که طی این سال‌ها رهبری از تضعیف خط امام جلوگیری کرده‌اند.

وی ولایت فقیه را یکی از اهداف اصلی دشمن در حوزه جنگ فرهنگی برشمرد و افزود: ولایت فقیه به عنوان یکی دیگر از ارکان انقلاب همانند همیشه جامعه را به سمت تعالی و موفقیت هدایت می‌کند به همین علت ملت باید به این ایشان وصل باشند تا آمریکا به عنوان دشمن سرسخت ایران نتواند ضربه‌ای به کشور بزند.

حاج صادقی با بیان اینکه دشمن نقطه اتصال میان رهبری و مردم را هدف گرفته است، اظهار کرد: دشمن بیشتر از انرژی هسته‌ای از روحیه انقلابی مردم هراسان است چراکه این روحیه سبب پیشرفت نظام در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با دشمن باید بر اساس موازین قرآن کریم دنبال شود، تصریح کرد: جسارت عده‌ای به آرمان‌های امام و شهدا جای شرمندگی دارد چراکه ملت و نظام طی دهه‌های اخیر با اهتمام جدی خود آرمان‌ها را دنبال کرده‌اند.

حاج صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به علت نفوذ در تیم مذاکره کننده هسته‌ای اطلاعات قبل از جلسات به طرف مقابل داده می‌شد، مطرح کرد: باید بگوییم که دشمن فقط نفوذ فکری و تغییر عقاید را به دنبال نداشته بلکه در برخی از موارد افراد مورد نظر خود را وارد کرده که با برخی از آنها برخوردهای لازم انجام شده و برخی از آنها نیز در حال کنترل هستند.

وی اضافه کرد: دولتمردان از افرادی که در راستای شناسایی نفوذی‌ها مشارکت داشته‌اند، تشکر کرده‌اند اما نفوذ در برخی از مراکز نشان دهنده بی‌توجهی نسبت به فرمایشات و دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه قدرت نظام اسلامی ایران در خدمت مردم و بر اساس آموزه‌های قرآنی به کار گرفته می‌شود، عنوان کرد: قدرت ایمان و مردم جنگ را از سر ملت برداشته است نه برجام؛ افرادی که آگاهانه یا غیرآگاهانه سرمایه‌گذاری نکردن در عرصه نظامی را مطرح کردند در حقیقت گفته‌های آمریکا را دنبال می‌کردند چراکه دشمن در حقیقت به دنبال تضعیف قدرت نظامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه اکنون کاخ سفید و هیچ کاخ‌نشینی از موشک‌های الهی در امان نیست، گفت: بر اساس گفته‌های غربی‌ها، انقلاب اسلامی سنگ فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است و اکنون کشورهای وابسته به ایران می‌توانند به تنهایی مقابل کشورهای استکباری ایستادگی کنند.

حاج صادقی یادآور شد: با وجود تهاجمات دشمنان مختلف داخلی و خارجی سپاه از سنگرنشینی انقلاب ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند و نسبت به گردن‌کشی‌های ترامپ بی‌توجه است چراکه این مجموعه مصمم است تا با ویرانی کاخ نشین‌ها جامعه بشریت را آماده ظهور کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان گرفتن دین از مردم است، مطرح کرد: با نگاه به این آموزه قرآنی اصطلاح برد برد معنی ندارد و نباید مورد تاثیر بازی لبخندها قرار گیریم چراکه عزت رفاقت با آمریکا نیست بلکه تکیه بر وعده‌های الهی است و جبهه ایمان با جبهه کفر نمی‌تواند مذاکره برد برد داشته باشد.

حاج صادقی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های انقلابی به دنبال حمایت از مستضعفان جهان است، اظهار کرد: این نوع از حمایت تکلیف شرعی و قانونی نظام اسلامی است به همین علت در عراق، سوریه و یمن حضور داشته‌ایم اما در کشور بحرین مظلومان مورد ظلم واقع شده‌اند به همین علت امیدواریم مسؤولان با نگاه به فرمایشات رهبری این مباحث را تنش‌زا ندانسته و بدانند که آل‌سعود همان بنی‌امیه است و اگر ما بایستیم آنها می‌لرزند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت سکولار نیست، عنوان کرد: بنده نمی‌خواهم قضاوت کنم اما در حکومت اسلامی برخی از افراد وجود دارند که دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند در حالی که اگر به فرمایشات رهبری گوش می‌کردند می‌توانستند عزت را برای کشور رقم بزنند.

حاج صادقی با اشاره به اینکه بیشتر از همه امثال بنده احمدی‌نژاد را حمایت کردیم، خاطرنشان کرد: برای سپاه احمدی‌نژاد، روحانی، حاتمی و هاشمی ملاک نیست بلکه محور اصلی ولایت فقیه است به همین علت سپاه با شفافیت کامل انتقادات و اعتراض‌های خود را نسبت به عملکردهای نادرست دنبال می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از ولایت فقیه به عنوان معیار اصلی سنجش برای سپاه نام برد و ادامه داد: اگر هر گروهی به اسلامیت، ولایت فقیه و مردم ایران اسلامی حمله می‌کنند مقابل آنها خواهیم ایستاد و از جبهه انقلاب و روحیه انقلابی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdca0uny.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما