قم نيوز : قم نگار: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه پذیرای تیم صنایع گیتی پسند اصفهان است.
مصاف یاسین پیشروی قم و گیتی پسند/ کار دشوار نماینده اصفهان در قم
به گزارش قم نگار، رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز هفته بیست و یکم خود را پشت سر می‌گذارد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته عصر امروز سه‌شنبه تیم‌های یاسین پیشروی قم و گیتی پسند اصفهان در قم برابر هم صف آرایی می‌کنند.

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم که در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است و هفته‌ها است که طعم تلخ شکست را نچشیده است.

آن‌ها با توجه به بازنده شدن گیتی پسند طبق رأی کمیته انضباطی در دیدار ناتمام هفته گذشته در اصفهان برابر شهید منصوری قرچک، این فرصت را دارند تا با شکست دادن حریف اصفهان، موقعیت گیتی پسند در رده چهارم جدول را با تهدید جدی مواجه کنند.

یاسین پیشرو هم اکنون از ۱۹ بازی صاحب ۳۰ امتیاز است و یک پله پایین‌تر از حفاری اهوازی قرار دارد که یک بازی بیشتر و یک امتیاز بیشتر از یاسین پیشرو دارد.

به نظر می‌رسد یاسین پیشرو برای از پیش رو برداشتن حفاری و رسیدن به رتبه پنجم کار دشواری در پیش نداشته باشد اما واقعیت این است که آن‌ها در هفته‌های پایانی برای رسیدن به سکوی چهارم دورخیز کرده‌اند.

گیتی پسند تیم چهارم جدول رده بندی است که از ۱۹ بازی صاحب ۳۶ امتیاز است و اگر در دیدار امروز برابر یاسین پیشرو بازنده شود آن‌گاه یاسین پیشرو به فاصله ۳ امتیازی گیتی پسند می‌رسد و پشت سر این تیم قرار می‌گیرد.

این در حالی است که رقابت برای قهرمانی در صدر جدول داغ است و دبیری تبریز ۴۰ امتیازی، تأسیسات دریایی ۳۹ امتیازی و مس سونگون ۳۹ امتیازی مثلث قهرمانی را ساخته‌اند و لیگ را در هفته‌های آتی آبستن رقابت جذابی می‌کنند.

در این میان گیتی پسند یکی از آخرین امیدهای خود برای بازگشت به جمع مدعیان را امروز در نبرد با یاسین پیشرو در قم جستجو می‌کند و احتمالا اگر نتواند برنده بازی باشد باید عطای قهرمانی را به لقایش سپرده و تا پایان فصل برای حفظ رتبه چهارمی تلاش کند.

مصاف نمایندگان قم برابر گیتی پسند همواره در ادوار لیگ بر‌تر فوتسال دستخوش حوادث زیادی بوده است و گیتی پسند همواره حتی در دیدارهایی که در قم برگزار شده حریفی سرسخت و خطرناک برای قمی‌ها بوده است.

گرچه در آمار دیدارهای نمایندگان قم برابر گیتی پسند، کفه ترازوی موفقیت به سود گیتی پسند سنگین‌تر بوده اما یاسین پیشرو با استفاده از امتیاز حضور هوادارانش از یک سو و روحیه خوبی که از پیروزی بر مقاومت البرز در هفته گذشته دارد می‌تواند برنده بازی امروز باشد.

آن‌ها هفته گذشته در یک مصاف انتقامی در کرج ۳ بر صفر از سد مقاومتی عبور کردند که در نیم فصل نخست در قم شکستی سخت و غافلگیرکننده را به تیم تحت هدایت سید مهدی غیاثی تحمیل کرده بود.

به دنبال کسب پیروزی هستیم
مربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در بازی امروز برابر گیتی پسند به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و ظرفیت کسب برد را داریم.

سید وحید غیاثی اظهار داشت: امروز مسابقه دشواری برابر گیتی پسند داریم زیرا با تیمی مواجه هستیم که از بازیکنان باتجربه‌ای استفاده می‌کند و مجموعه گیتی پسند همواره تیمی باشخصیت و قدرتمند را روانه لیگ کرده است.

وی افزود: امیدوارم از بازی رفت در اصفهان درس گرفته باشیم زیرا در آن مسابقه شایسته شکست نبودیم و تنها به دلیل اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم و باید شکست در بازی رفت را امروز در قم جبران کنیم.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: هفته گذشته در کرج به یک پیروزی دلچسب و روحیه بخش رسیدیم و به طور کلی تیم ما در هفته‌های اخیر به تیم بهتری تبدیل شده و شاید اگر خوش شانس‌تر بودیم همین حالا از نظر امتیاز در یک قدمی گیتی پسند قرار داشتیم.

غیاثی بیان داشت: در بازی امروز برابر گیتی پسند به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و می‌خواهیم با کسب برد در قم هوادارانمان را خوشحال به خانه بفرستیم و به صعود به رده‌های بالا‌تر جدول امیدوار‌تر شویم.

وی عنوان کرد: تیم ما ظرفیت کسب پیروزی را دارد چنان که در بازی با تیم دبیری که در حال حاضر صدرنشین لیگ بر‌تر است تا ثانیه‌های پایانی در تبریز برنده بازی بودیم و در مقابل تیم‌هایی چون تاسیسات دریایی نیز در قواره یک تیم بازنده نشان ندادیم.

مربی یاسین پیشرو تصریح کرد: از مردم قم می‌خواهیم که در بازی امروز پشتیبان ما باشند و امیدوار هستیم که با کسب ۳ امتیاز شرایط بهتری در جدول کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca0wne.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما