پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 22007
در مسابقات دو و میدانی نوجوانان کشور

فریدی ششم شد، حلاجیان و سالاری مقام نیاوردند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور امروز در تهران آغاز شد و محمدرضا فریدی دونده نوجوان قمی بهترین نتیجه روز نخست را برای تیم اعزامی قم به دست آورد.
فریدی ششم شد، حلاجیان و سالاری مقام نیاوردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد و تیم اعزامی استان قم در ۳ ماده به میدان رفت.

بهترین نتیجه صبح روز نخست این رقابت را برای تیم دو و میدانی قم، محمدرضا فریدی به دست آورد که در ۲۰۰ متر به مقام ششم رسید اما حمیدرضا حلاجیان در پرش طول و محسن سالاری در ۱۰۰ متر مقام نیاوردند.

حلاجیان و سالاری در حالی در این مواد موفق به کسب رتبه نشدند که این مواد، رشته تخصصی اصلی آن‌ها نبود و به نوعی ماده تخصصی دوم آن‌ها به شمار می‌رفت و بدین ترتیب انتظار می‌رود محسن سالاری فردا در پرش با نیزه و حلاجیان در ۱۰۰ متر نتیجه به مراتب بهتری کسب کنند.

رقابت‌های نوجوانان دوومیدانی کار کشور طی امروز و فردا در تهران برگزار می‌شود و تیم دو و میدانی نوجوانان قم با ۶ دو و میدانی کار و یک مربی در این مسابقات شرکت کرده است.

پسران نوجوان در مواد ۱۱۰ متر مانع، پرتاب وزنه، پرش طول، ۱۰۰متر، پرش ارتفاع، ۴۰۰ متر، پرتاب نیزه، ۱۵۰۰ متر و ۲ هزار متر مانع و صبح روز جمعه در مواد ۵ هزار متر پیاده روی، پرش سه گام، ۴۰۰ متر با مانع، پرتاب دیسک، پرش بانیزه، ۸۰۰ متر، ۲۰۰متر ، پرتاب چکش و ۳ هزار متر آزاد به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ترکیب تیم نوجوانان قم که علی رضایی هدایت آن را بر عهده دارد محمد رضا فریدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، محسن سالاری در ۱۰۰ متر و پرش با نیزه، علی عباسی در پرش سه گام و پرش با نیزه، حامد خلج در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر، حمیدرضا حلاجیان در ۱۰۰ متر و پرش طول و حسن شکری در پرتاب دیسک و چکش حضور دارند.

سایر اعضای تیم دو و میدانی قم صبح فردا در مواد تخصصی خود به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdca0wnu.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما