پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 31467

مراسم رونمایی تمبر کوثر در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی با حضور مدیران و مسئولین کشوری و لشگری و دفاتر مراجع و کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان قم از تمبر این موسسه رونمایی شد.
مراسم رونمایی تمبر کوثر در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر ، آیت الله حسینی قزوینی ، دکتر فریدون همتی مشاور ارشد وزیر کشور و سرپرست استانداری قم ، دهناد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، معاونین استاندار ، حجت الاسلام و المسلمین بنایی مشاور عالی رئیس قوه قضاییه در امور مجلس ، مهندس نجاری قائم مقام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی شاهرودی ، روسای دفاتر مراجع و آیات عظام ، حجت اسلام و المسلمین فصیحی مشاور و رئیس دفتر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم ، فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر ، جهانی رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر و امیر آبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اداری اسلامی حضور داشتند ، مسعود اقدسی مدیر امور شعب استان قم به خیر مقدم پرداخت و گفت: باعث افتخار است مراسم رونمایی تمبر یادبود موسسه اعتباری کوثر در استان قم برگزار می گردد که این نشان دهنده آن است که استان قم می تواند پیشانی فعالیت های موسسه اعتباری کوثر باشد.

سپس رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تاریخچه موسسه کوثر رونمایی و تهیه و تکثیر تمبر یادبود موسسه اعتباری کوثر را قدم بسیار مناسبی در گسترش و فراگیر شدن شناخت موسسه اعتباری کوثر دانست و گفت: به حمدالله با کوشش عزیزان در اداره پست این اقدام انجام می شود و امروز ما شاهد فرهنگ شدن خدمات موسسه اعتباری کوثر به خصوص وام های قرض الحسنه در سطح جامعه و سازمان ها و ادارات هستیم.

سپس نجاری قائم مقام شرکت پست جمهوری اسلامی با بیان اینکه تمبر خدمت به منظور ماندگاری آثار و برکات خدمات سازمان ها و نهادهای خدمتگزار به مردم تهیه و توزیع می گردد، عنوان کرد: برای اولین بار در سطح کشور این کار با ابتکار اداره کل پست قم به منظور قدر شناسی از خدمات قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر انجام می شود و ما از این بابت اطمینان داریم که خدمات موسسه اعتباری کوثر در واقع گره گشا در بخش خدمات و تولید جامعه است.

وی ادامه داد: این تمبر برای ارسال مراسلات عمومی مردم در سطح دنیا استفاده می شود و در واقع سفیر فرهنگی کوثر به اقصی نقاط جهان محسوب می شود. وی در پایان خواستار همکاری هر چه بیشتر شرکت پست و موسسه اعتباری کوثر شد.

سپس با حضور مسئولان و مدعوین از تمبر یاد بود موسسه اعتباری کوثر طی آیین با شکوهی توسط آیت الله حسینی قزوینی رئیس شبکه جهانی ولایت ، استاندار و مدیر موسسه اعتباری کوثر و سایر مسئولین رونمایی شد.

این تمبر به تعداد یک میلیون قطعه منتشر می گردد و در سطح ادارات پست و شعب موسسه اعتباری کوثر کشور توزیع و یک نسخه از آن نیز در موزه پست جمهوری اسلامی ایران نگهداری خواهد شد و شامل آرم موسسه اعتباری کوثر و شعار " آینده از آن ماست" می باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم یادداشت تفاهم مابین موسسه اعتباری کوثر و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امضا و تبادل شد.

گفتنی است در این مراسم سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب و ارشد نظامی استان ، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ، نماینده وزیر دفاع در قم و مسئولین و کارکنان رده های وزارت دفاع ، فرمانده ارشد ارتش در قم و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اداری استان ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، اصناف و اعضای اتاق بازرگانی، بسیاری از مدیران کل ادارات و بانک های استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0yne.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما