قم نيوز : قم نیوز: حقیقت ساده‌ای که این افراد سعی می‌کنند مخفیش کنند این است: «در 88 انتخابات برگزار شد، عده‌ای به نتیجه تمکین نکردند و با عملکردشان کشور را برای سالیانی به آتش بلا انداختند!»
تحرک ناکام برای تمدید ناکارآمدترین، پیرترین و بی عملترین دولت پس از انقلاب/ طلیعه شکست غربگرایان برای مردم
به گزارش قم نیوز، رهبر انقلاب چند ماه پیش، در دیدار با جناب احمدی‌نژاد، به ایشان توصیه‌ای مبنی بر عدم شرکت در انتخابات جاری نمودند. این موضوع در ابتدا – حداقل در ظاهر – مورد استقبال رئیس جمهور سابق قرار گرفت و وی با صدور نامه‌ای تبعیت خود را از این مشورت اعلام کرد.

حال پس از گذشت چند ماه، با فوت جناب هاشمی و البته موفقیت نسبی اصولگرایان در ساز و کار انتخاباتی خود، جناب احمدی‌نژاد ابتدا با معرفی یکی از نزدیکان خود و سپس با اعلام کاندیداتوری گفته های پیشین خود را نقض کرد.

برای توصیه عدم شرکت ایشان، دلایلی را می‌توان برشمرد که از اصلی‌ترین آن‌ها تبعات به جا مانده از انتخابات 88 است.

در انتخابات مزبور یکی از گسل‌های جدی جامعه ایرانی فعال و منجر به شکل‌گیری دوقطبی قدرتمندی شد که در دو سر آن جناب احمدی‌نژاد و مرحوم هاشمی قرار داشتند. با پایان فرآیند انتخابات 88، بخشی از طرف شکست خورده، توانایی تحمل شکست را نداشتند و از پای صندوق رأی، طرفداران خود را به کف خیابان فراخواندند...

و شد آن‌چه شد...

ورای این‌که بعضی برای زمین خوردن دولت برآمده از انتخابات 88، راضی به آتش گرفتن کشور شدند و با دادن آدرس به دشمنان این ملک، به اثربخش شدن تحریم‌های هدفمند کمک کردند، عمیق‌تر شدن گسل فعال شده، کشور را به سختی مورد تهدید قرار داد.

دوباره به سطور ابتدایی این یادداشت برگردیم؛ رهبر انقلاب، توصیه به عدم ورود جناب احمدی‌نژاد به انتخابات سال جاری نموده‌اند. منطق این توصیه با توجه به شرایط ناپایدار و جنگی منطقه مشخص و بدیهی است...

نکته‌ای که منجر به نوشتن این چند خط شد، صدای مردودینی است که از گوشه و کنار با تلاش برای قلب حقیقت، مشکلات فتنه 88 را شخصی دانسته و خود را منجیانی می‌نامند که 8 سال پیش یگانه افراد فهیم این کشور بودند و به خاطر این موضوع مظلوم واقع شده‌اند!

حقیقت ساده‌ای که این افراد سعی می‌کنند مخفیش کنند این است: «در 88 انتخابات برگزار شد، عده‌ای به نتیجه تمکین نکردند و با عملکردشان کشور را برای سالیانی به آتش بلا انداختند!»

تلاش اینان برای قلب حقیقت خنده‌دار است!

و البته این که برای تمدید ناکارآمدترین، پیرترین و بی عملترین دولت پس از انقلاب، سعی می‌کنند تا این گسل سیاسی را مجددا فعال کنند و اذهان عمومی را از دغدغه های اصلیشان مبنی بر پیشرفت و بهبود وضعیت اقتصادی منحرف کنند، بزرگترین گواه برای شناسایی نیت‌های ایشان است...

و البته‌تر! عزم جدی ملی برای کنار زدن وجه ناکارآمدی و فساد از چهره کشور است که به وضوح در حال شکل‌گیری است و طلیعه شکست غربگرایان برای مردم قابل مشاهده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0yny.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما