جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 47721
منبع : خبرگزاری مهر
امام جمعه قم:

مردم ایران ۲۹ اردیبهشت پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب را خواهند داد

قم نيوز : قم نيوز: قم - امام جمعه قم گفت: ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد.
امام جمعه قم: مردم ایران ۲۹ اردیبهشت پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب را خواهند داد
امام جمعه قم: مردم ایران ۲۹ اردیبهشت پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب را خواهند داد
به گزارش قم نيوز، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، به حادثه جان باختن تعدادی از معدنکاران در آزادشهر گلستان اشاره کرد و گفت: امید است مسئولان امر در خصوص رسیدگی به وضعیت این حادثه اهتمام لازم را داشته باشند و در رابطه با ایمن‌سازی معادن اقداماتی صورت گیرد.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: شاید انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را تحت الشعاع قرار دهد. تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: کسانی که در انتخابات شورا با رأی مردم به موفقیت دست می‌یابند باید در راستای پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه به فرموده قرآن مومنان باید امانت را به دست صاحبانش دهند، افزود: نگاه ما به جایگاه ریاست جمهوری باید نگاهی مانند یک امانت باشد و کسانی که پیروز این رقابت می‌شوند باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

آیت الله سعیدی گفت: مردم از سخنرانی‌ها و همچنین مناظراتی که کاندیداهای ریاست جمهوری دارند خواهند فهمید که چه کسی مسئولیت این امانت بزرگ را می‌تواند بر عهده بگیرد.

وی افزود: کاندیداها تلاش می‌کنند به نحوی خود را معرفی کنند و کسانی که جاه طلبی در رفتارشان موج بزند مشخص است که آن‌ها جایگاه ریاست‌جمهوری را لقمه چربی می‌دانند. اداره کشور نیاز به یک تیم قوی دارد .

امام جمعه قم افزود: اداره کشور نیاز به یک تیم قوی دارد و نباید آن را منحصر به یک فرد دانست و مردم نیز باید ببینند که کاندیداها چه تیمی را سر کار خواهند آورد.

وی بیان داشت: مردم باید با چشم باز اطرافیان کاندیداها و حرف‌های آن‌ها را ملاحظه کنند و ببینند شعارهایی که داده می‌شود آیا به آن عمل خواهد شد یا نه و مردم ما به کاندیدای ریاست جمهوری که افراد کم ایمان و بی دین را سرکار می‌آورند رأی نخواهند داد. کاندیداها باید از دشمنان برائت بجویند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد: اینکه جهان استکبار بخواهد کاندیدی را مورد حمایت قرار دهد به مردم القا کند که به وی رأی دهند بسیار خطرناک است و کاندیداها باید از دشمنان برائت بجویند.

وی همچنین اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌های گذشته برای مهندسی کردن انتخابات در حال تلاش هستند و قصد دارند که به مردم بگویند به چه کسی رأی دهند و به چه کسی رأی ندهند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خواهد داد و مردم با بصیرت بالا به کسی که مورد طمع دنیای استکبار است رأی نخواهند داد.

انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdca60ny.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما