دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45741
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

لزوم بسترسازي براي جذب سرمايه‌گذار خارجي در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بسترسازي در حوزه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در اين زمينه از ظرفيت وزارت خارجه استفاده خواهيم كرد و اين اقدام گامي در مسير توسعه و آباداني شهر قم است.
لزوم بسترسازي براي جذب سرمايه‌گذار خارجي در قم
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد در ديدار مديركل دفتر هماهنگي و راهبرد امور اقتصادي وزارت امور خارجه و برخي مديران اين وزارتخانه، با اشاره به ظرفيت‌ها و جلوه‌هاي شهر مقدس قم در انقلاب اسلامي، اظهار كرد: قم آنطور كه بايد و متناسب با شان و جايگاهي كه دارد مورد توجه نبوده است.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه كم‌لطفي‌هايي در كشور نسبت به قم وجود دارد، تصريح كرد: آنچنان كه بايد و شايد توجه بيشتري به اين شهر نياز است اما از درون شاهد حركتي جدي در آن هستيم.

سقائيان‌نژاد حضور مراجع عظام تقليد و حوزه‌هاي علميه را در حركت روبه جلوي قم موثر دانست و بيان كرد: قم ظرفيت‌هاي فراواني در بخش‌هاي مختلف دارد و نياز است از اين ظرفيت‌ها براي توسعه شهر استفاده كرد.

وي  با تاكيد بر اينكه همچنان در كشور منزلت سرمايه‌گذاري به درستي شناخته نمي‌شود، گفت: به همين خاطر در اين بخش مشكلاتي در كشور وجود دارد.

شهردار قم بسترسازي در حوزه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: در اين زمينه از ظرفيت وزارت خارجه استفاده خواهيم كرد و اين اقدام گامي در مسير توسعه و آباداني شهر قم است.

سقائيان‌نژاد با اشاره به اقدامات شهرداري براي جذب منابع فاينانس براي پروژه‌هاي حمل و نقل عمومي قم، تصريح كرد: با وجود تمام مشكلاتي كه وجود داشته توانستيم جذب منابع خارجي را براي پروژه‌هاي مترو داشته باشيم.

وي بيان كرد: در حال تكميل برخي برنامه‌ها در حوزه سرمايه‌گذاري براي اصلاح برخي روندها هستيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca60ny.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما